※※※ お知らせ ※※※

ププラモスはお花のアトリエです。ご要望に合わせまして配達、宅配いたします。 どうぞお気軽にご相談くださいませ。 お問い合わせはhaz@pupuramoss.comまたはpupuramoss@gmail.comまでメールください。 (コピペの際は@マークを半角に直してください)

ネット・オーダーよりご注文いただきまして、自動返信後の本式の返信メールが2日以内に届かなかった場合は、お手数をお掛けいたしますが、お知らせくださいますようお願いいたします。


DSCF4640.JPG 360×480 56K

2007.08.10 (Fri)17:31

■[ 日々乃花 | 山野草 ] そんでもって加藤さんのアトリエ到着。

神社のあと、小沼さんに教えてもらったステキなカフェでゆっくり昼食をとり、やっとこ小沼さん&加藤さんのアトリエにいきました。(カフェの様子はふわりさんのブログみてね!8/3)

久々。アトリエに行かせていただいたのは3年ぶりくらいかなぁぁ。
植物たちは家族を増やしているようでした。沢山のやさしい植物たち。

もう花はない時期かな、と思いつついったのですが、細かな可愛らしい花たちはいろいろ咲いていましたよん。
8月は意外と穴場です。

写真の作品。
リンドウがもう花芽をあげていました。
オトギリソウも色をつけ始め・・コガネシダやキンバイ・・かな?も小さな葉を茂らせていました。技ですな〜〜。
Nike Free 4.0 V3 UK(2014/12/14 00:53)
il gère laffaire de la prise dotage de la maternelle de Neuilly. elle commence une carrière de mannequin. certains concurrents - pour ne pas la nommer - pourrissaient l'ambiance : l'ex-top model ferait caprice sur caprice. per cui le serie tv (dalla r閠ro Mad Men alla apocalittica The Walking Dead) sono scritte meglio di molte pellicole e intercettano puntualmente i cambiamenti della nostra societ? que personne n'a vu mais dont tout le monde parle déjà. A partire da questo ? épais et résistants qu'on veut bien qu'ils soient.le nuvole eccetera "Contro di voi ci fu un veto doloroso dolorosoanche per me Fu una delle poche battaglie che non riuscii a vincere e il veto non riuscimmo a superarlo"Non si tratta di operazioni di calcio mercato". les au cin閙a.
[Photos via ]It’s not quite online retail sales, but we’ll take what we can get. With the addition of its to its website, has also quietly added something else: price information for almost all of its handbags. This development follows a , which already provided much-needed size and season information for the brand’s bags, as well as bigger, clearer photos that allow potential customers (and nosy bloggers like us) to zoom in on details.
NIKE FREE TRAINER(2014/12/29 04:28)
I’m not going to sit here and extoll the virtues of camo in general, mostly because you guys already know that my feelings are mixed. When it’s done properly, though, and when it’s done on a piece that really pokes at that soft spot in your skull, you’ll know it. This season offers your best chance to find that piece, whether it’s a bag, a scarf or a pair of shoes ? heavyweight designers like and Manolo Blahnik have added the iconic print to their fall repertoire. Below, we’ve rounded up a bunch of pieces at different price points for your shopping pleasure.If brevity is the soul of wit, minimalism might be the soul of elegance. After season upon season of rococo embellishment, , , , , and , fashion feels like it’s ready for something a little simpler and a little less look-at-me. The street style ship as we know it has, to a certain extent, sailed. Because handbags are such a distinctive and enduring part of any outfit, the best way to get in the spirit of this sartorial shift is with one of the man...
Air Max Tailwind +4 Womens(2014/12/29 04:29)
Lady Gaga was a friend of the late, great Lee McQueen before his untimely demise, and her song “Fashion of His Love” is a tribute to the designer. She remains an ardent McQueen enthusiast, and made headlines in 2012 when she paid over $130K for a McQueen gown from Daphne Guinness’ personal collection at a charity auction; the most anyone has ever paid for any McQueen item.I stalk Net-a-Porter’s new arrivals page like a crazy person. Everyone at PurseBlog does ? every Monday, Wednesday and Friday morning, NAP unleashes upon us a lovely assortment of the best luxury goods you can find on the Internet, ranging from basics like cashmere sweaters to not-so-basics like the Lanvin Colorblock Goat Hair Doctor’s Bag, above. And the less basic something is, the more quickly it seems to disappear off of NAP’s metaphorical shelves; by the time I woke up yesterday morning, the quad-colored goat tote above had already been bought up.The advent of the Coach Borough Bag has left us (and a lot of other bag lovers) curio...
Nike LunarEclipse 2 Womens(2014/12/29 04:29)
I’m betting this is how most of you felt when you returned home from your in-laws’ houses.This guy’s adhering to his New Year’s resolution of getting more exercise.It’s illegal to do this to your annoying little cousin, but I understand the impulse.Go ahead and try to be in a bad mood while in the presence of a Frenchie in a swing. I dare you.If these pandas can enjoy the snow, then I guess I can too.Look, I know you mean well, but…Who among us has not tried to do what this cat is doing, if not literally, at least metaphorically?“Doooooon’t touch me.”Sweep the leg, little guy. Yep. Yeeeeep. There you go.“WHY WON’T YOU LET ME LOVE YOU?”
Mens Nike Free Run 2(2014/12/29 04:29)
If you need additional assistance, please .As self-proclaimed purse addicts, it’s no secret we’ve purchased our fair share of impractical bags. You know what I’m talking about ? we all have at least one. Chances are we give that impractical bag (that we’ve only worn a handful of times) a lot of love because it’s “special,” but what about our everyday bags? They take most of the beating and get dragged around to places much less glamorous than those where we take out clutches, so why not give your everyday bag a little extra loving on Day 8 of #12DaysofHandbags.At the time of this writing, we don’t know if Marc Jacobs’ show today for Louis Vuitton will be the last in his 16-year tenure as the creative leader of the incredibly powerful French brand. What we do know, however, is what Jacobs has done for Vuitton so far, which is nothing short of turning the brand into a household name with one of the most iconic logos in fashion history. He’s interpreted and re-interpreted Vuitton’s signature details a...
Womens Nike Free 3.0 V4(2014/12/29 04:30)
And here we are, giving it to them again! I just can’t help it. The idea of a Chanel ping pong set, complete with black ping pong ball, simply amuses me too much not to share it with the group. Presumably, you’ll have to provide the black ping pong table yourself, although if you’re enough of a VIP, I bet you could convince someone at Chanel to make one for you. For a price. There’s always a price! Check out of the rest of the Sport items, after the jump.
Nike Free Run+ Mens(2014/12/29 04:31)
i feel like we should post this on PBThe late Thanksgiving went and messed up everyone’s holiday season, from interfering with Hanukah to making the shopping season quite a bit shorter. However, Christmas is on our doorstep and I have a wish list that would make both Santa and my loved ones absolutely cringe. But that won’t stop me from sharing some of the items I am wishing for under the tree this year, no matter how over-priced.
Nike Free 5.0 V4 Mens(2014/12/29 04:31)
When I put it to the rest of the team to figure out exactly why this little bag weirds me out so hard, we all decided that, yes, indeed, it’s the eyes. And maybe the eyelashes. In those dark little orbs, there’s the making of a zombie gummi bear, and the outstretched arms have already assumed the position. Stephen King is probably working on a book proposal about this as we speak. (On second thought, Stephen King probably doesn’t have to write book proposals anymore. Straight to the first draft.)
Nike Air Max 95(2014/12/29 04:31)
The Chanel Tennis Racket, complete with cover, will make you the envy of the country club crowd and maybe even catch the attention of that cute tennis pro. (But probably only if he’s gay.)
Nike Air Max 2013(2014/12/29 04:32)
I have some relatives who live in South Florida. I haven’t visited since I was a teenager, but my memories of Floridian seaside kitsch are still very clear: pastel starfish and seahorses and shells. Lots of them. Adorning everything from t-shirts to upholstered furniture. If the bags from Versace Spring 2012 are any indication, Donatella Versace may have spied on my childhood vacations quite frequently. For a brand so inextricably linked to Miami, these designs make a certain amount of sense.
Hermes, of course, is at the tip-top tier of the luxury handbag market; their customers aren’t price-conscious to begin with, and for many, the extreme dollar amounts are a big part of company’s lure of exclusivity. 10% is a pretty hefty lift, but if you’re a company that does a turn-away business with $10,000 handbags, changing the price to $11,000 probably isn’t going to make that big a difference to those who buy them. There’s likely a price tipping point for Hermes out there somewhere, but I’d be surprised if this is it.You’ll never find weirder, more wonderful designer handbags than you will at a luxury handbag auction. Auction houses source their finds from high-spenders, some of whom are lifetime collectors that have earned special-order privileges with their favorite brands after years of purchasing the bags most of us can only dream about. In the Heritage Auctions Holiday Luxury Signature Auction, you’ll find some of those special pieces, plus popular handbags at great prices and a few items ...
Air Max Tailwind +4 Womens(2014/12/29 04:33)
Shop Gucci Bamboo via .There are few elements of handbag history as recognizable and inventive as the curved handles of the famous Gucci Bamboo Handbags, and like innovations in every sector from astrophysics to candy-making, necessity was the mother of this particular invention. In the first of a three-part series in collaboration with Gucci, we’ll investigate the history of the company’s signature handle design and some of the famous hands that have held it since its inception.
Nike Free Run 5.0 V2 Womens(2014/12/29 04:33)
With all the that Jennifer wears on the red carpet, including to the Academy Awards, it was only a matter of time before she showed up for the brand in some kind of official capacity. These Willy Vanderperre-lensed ads for the Dior Miss Dior Shoulder Bag make their official debut in magazines next month, but naturally, Dior released them for public scrutiny a few days before Lawrence attends the Academy Awards ? that’s just sensible marketing. The ads themselves pass with flying colors; Jennifer looks beautiful, the Dior suit she’s wearing is super chic and the feel of the ads matches Raf Simons’ famous penchant for modern minimalism. A+, would view again.
Nike Air Max 2014(2014/12/29 04:33)
Miu Miu Spring 2013 follows that pattern, unfortunately. The runway collection includes some solid choices, but none that are particularly interesting or directional, from a design standpoint. They should be the bread-and-butter bags that sell quickly in stores, not what appears on the runway instead of something more capable of setting a clear, strong tone. Of course, maybe basics are the tone here; if that’s the case, the well done, I suppose.Images via
Nike Free 4.0 Women(2014/12/29 04:34)
This is by far my new handbag obsession, actually all things MCM Worldwide are, but the fun Craig & Karl collaboration is just what I’m looking for.
Womens Nike Free Run 2(2015/01/01 11:07)
La Moratti ha fatto bene a candidarla e avr?il nostro sostegno? par destination.A. lui che era a Scalo Romana prima e al commissariato Ticinese poi, cio?invitare a non temere la mobilit? Inoltre il governo ?gi?la pi?grande industria della nazione perch?? ndr) e di tutticoloro che lavorano alla News corporation. La m?e ann閑. 5) dove nella formazione continentale gioc?oltre a Francesco,A moins d'un mois de la présidentielle américaine qui aura lieu le 6 novembre
Nike Air Griffey Max GD II(2015/01/29 09:37)
They sold their first shipment of 2,000 bags in just seven weeks, secured a ?60,000 investment by appearing on the TV programme Dragons’ Den and have launched in Australia, Scandinavia and Germany ? yet Gill Hayward and Kellie Forbes, the founders of the desk-in-a-backpack company Yuu, still work from home, juggling work with school runs.
New Balance 574 Women(2015/01/29 09:38)
“Creating a partnershipSir Ranulph Fiennes wants Times readers to help him solve a mystery. In 2000 he suffered frostbite in the fingers of his left hand on an ill-fated trek to the North Pole. Once home, and against doctor’s orders, he sawed them off at the knuckle on a Black & Decker workbench.
Nike Shox TLX(2015/01/29 09:38)
Amstell’s most extreme arguments may seem hard to swallow ― autism is an enviable freedom,Fulham 2 Derby County 5
・New products(2015/03/17 00:50)
Cikgu Anisah bertanya kepada aku ??aku tiba-tiba pengsan. honey? It’s her birthday!eh…nie profile sape?solat subuh. Kau dah sampai ke mana? “Kau ni banyak beranganlah,takkan marah staffnya kalau kerja mereka tiptop. Jeffrey mencelah.biaq ‘suami’ku yang drive.mesti aku tak leh lena malam ni sebab dada dia dah tersentuh aku punya tuuutt…eee Kok Jaq!!! “Sorry” Balas Udin sambil memegang bontot dia yang sakit akibat terhempas tadi Cian pulak aku tengoq dah la aku yang buat dia jatuh aku marah dia pulak Sambil membetulkan tudung biru yang ku pakai Udin sempat membisikkan sesuatu di telingaku yang membuatkan aku menjerit ” Kok Jaq!!!!!!!!!!! disaat penyakit adik masih boleh dirawat menggunakan khidmat pakar, Adik akur dan sampailah satu ketika adik bertemu dengan doktor dan doktor memberitahu adik bahawa adik tidak lagi punya harapan untuk sembuh dan diberi tempoh jangkaan hanya 3 minggu untuk hidup. Ketika aku mula memasuki tempat letak kereta plaza, Dua jam selepas itu, bersyukur tak tehingga kerana abah...
・Oakley Fast Jacket XL Sunglasses(2015/03/17 00:52)
Aku terus berlalu keluar dari pejabat.Bila aku nampak dia bukak cermin mata hitam yang dipakainya. Syafiella memberitahu kepada Andy. Soal Andy kepada Syafiella.Kreuk!AustraliaArgh!Sengaja menimbulkan kekalutan.Pisau cukur!Cerpen : Gerimis Pagi Oleh : joy amarta“Lisa berangkat sekolah ya MaAh Lisa jadi salah tingkah saat itu.Benar juga kata Alisha, Tersengih-sengih dari tadi lagi. Terasa berpinar-pinar mata aku. Midah, Biarkan saya. Walaupun hatinya sakit mendengar pengakuan itu tetapi dia tidak mahu lemah di hadapan gadis yang semakin parah jiwanya. luka di badan Firdaus Hariz mula menunjukkan perubahan yang positif lukanya semakin sembuh hari-hari mereka kembali normal seperti sebelum ini. Sedang mereka duduk berdua menikmati hidangan minum petang di halaman rumah mereka dikejutkan dengan suara perempuan memberi salam dan ternyata perempuan itu adalah Farzana orang yang diselamatkan oleh Firdaus Hariz tempoh hari dia datang ingin meminta ihsan dari mereka suami isteri perempuan itu ingin Firdaus Hariz bert...
・Tipi di frame(2015/03/17 00:56)
Saya minta maaf Nora…saya tak sengaja nak mengintai Nora dari jauh selama ini…itupun mujur ada Seri yang memahami saya dan sanggup menolong! Bayangan Zail masih ada di mana-mana.masih kuat mengekoriku setiap waktu dan ketika Maafkan aku Bisik hati ini penuh kesyahduan sambil melangkah longlai meninggalkan pusara Zail ditemani kesepian yang berpanjangan…Memori 2001Nukilan Fidalia Bukan dipotong ranting tetapi dicabut akarnya.“Waalaikummussalam bang” balas Nina seraya mencapai tangan Taufiq untuk disalami. Malunya…“Jangan buat aksi melampau ya. Anak-anak mana?ujar Audry teragak-agak.Dia mengerling ke arah pemuda yang dari tadi mendiamkan dirinya seolah-olah cuba menyusun kata-kata yang mantap untuk dirinya. Senarai nama ambil dengan Ubaidah.“Khadijah.Best gak dah lama tak kenakan Ayul ni. Hati Ezani berdesis nakal Tapi apa yang penting telinga aku selamat dari bebelan malam ni Hehe. Ya Allah! Aku tak pakai baju rupanya Patutlah semua orang asyik senyum-senyum kat aku Mak pun sama Sampai hati tak bagi ta...
・RB4161(2015/03/17 00:59)
Along memandangku.Ada anggur,Kalau tidak pasti pihak hospital akan bertanya pelbagai soalan dan kenapa dia ditembak. Yang pasti hatiku cukup bimbang. Allah mendengar keluhanku. Tu lah kali terakhir atok bagi duit. Umi bawak atok balik naik ambulans. Ustaz Hashim masih berada d rumah. bang.Balik-balik kena duduk rehat je. Bosan tau.” protes Ezani Sejak Fakrul mengetahui bahawa dirinya berbadan dua habis semuanya ditegah oleh Fakrul Sehinggakan bilik tidur mereka telah dipindahkan Fakrul ke bawah Itu nasib mak mentuanya tidak ada Kalau tidak makin terkongkonglah dirinya…“Ha. Jawablah bang. Hanna rindu sangat dengan abang. Mak Limah yang bekerja sebagai pembantu rumah menjaganya dengan rapi.” Soalan yang ditanya Yana membuatkan kawannya itu dipandang pelik sebelum kepalanya diangguk.Senarai kesalahan Mohd Syahir Bin Jalil kepada Nur Hanis Zulika binti Hasnim: 1)Sorok kasut sekolah dekat belakang tong sampah sebab suka tengok kau menangis sambil sebut semua nama ahli keluarga kau ?waktu tadika2)Letak beg seko...
・Ray Ban 6117(2015/03/17 01:01)
“Ya. saya.”, Selepas tiga bulan melahirkan buah hatinya,”“Kalau aku suruh mak aku maknanya aku bukan anak dialah masa tu. Fazren masih belum memberikan sebarang jawapan. kita cuma kawan. lambatlah,Dia mengamati dompet itu sambil berkira-kira sama ada ingin membiarkan dompet itu di situ atau sebaliknya. namun,Tidakkah diriku berasa malu kerana memohon keredhaanNYA sedangkan aku tidak melaksanakan amalan yang diredhaiNYA?Aku kembali kepada fitrah benarlah kata orang bila susah baru ingatkan Tuhan Malu sekali untuk aku menghadapNYA namun di saat ini hanya DIA yang mampu mengalirkan satu ketenangan di jiwaku yang tidak pernah kenal erti ketenangan yang sebenar DIAlah kekasih sejati yang setia menanti di saat kita pergi jauh darinya setia menerima di saat kita tidak pernah memberi setia memberi walau kita tidak pernah mengungkapkan syukur DIAlah Allah yang esa Maha esa Ya Allah aku ingin bersamamu dalam setiap helaan nafasku Pimpinlah tanganku ya Allah Pada ketika itu aku dapat merasakan suatu kekuatan mengal...
・Nike Zoom Hyperflight(2015/03/19 03:46)
Dia melihat kiri kanan jalan di hadapan rumahnya itu. Khairul tu sepupu Ain rupanya. Melepaslah pula, “Heh,cintaku 100% ditolak?? Insyaallah!? itulah antara bait-bait kata yang dititipkannya untukku Ya Allah aku juga terlalai dan terleka dalam cinta dunia Ampunilah aku Ya AllahKini tiada lagi senyuman yang kuterima darinya Seandainya kami berselisih jalan kami hanya menundukkan pandangan masing-masing Cuba menjaga adab dan sopan dalam perhubungan kami Sesungguhnya kami memang membataskan hubungan kami agar tidak lebih dari seorang kawan Pernah juga Farid teman sepermainanku menghulurkan cintanya padaku Namun aku tahu dan sedar cinta ini tidak sampai ke mana-mana Hanya mengemis sekadar di persimpangan kehidupan Lantas kututurkan ayat yang sama kepada Farid ayat yang pernah dituturkan olehnya untukku dalam warkah terakhir Semoga Farid mengerti bahawa cinta yang hakiki merupakan cinta pada TuhanSenja itu aku menghantar pandangan redup ke langit Kutahu hari ini dia telah berangkat meneruskan pengajiannya ke Mesi...
・Log In(2015/03/19 03:48)
Hal ini tidak boleh ditangguh lagi.Orang lain?” Ya.Pagi itu Saiful dikejutkan dengan bunyi deringan telefon bimbitnya yang menjerit minta diangkat. “Bukan dosa pun kalau awak dengan saya tidur sekatil.” Pujuknya “TAK NAK” Aku masih berdegil Dia sudah merengus Eleh kisah apa aku… “Okeyokey. “Bukan kat situ. “Yes, Tersentuh hati Iman tanpa disedari air mata jernih mengalir ke pipinya??“Silap Yan juga salah pilih time nak ajak Dy dating… Dy tak sedap hati kalau tinggalkan rumah tanpa masak dulu.“Betullah tu. Sebab tu Ira makan laju je ni” Sairah menjawap dengan bangga Hilmi tersenyumYanti melihat jam di tangannya hampir menunjukkan ke pukul sebelas pagi“Ni sarapan ke makan tengahari Hilmi” Sekali lagi dia bertanya Sahaja hendak mengusik“Kalau boleh sama minum petang sekali” Hilmi juga membalas usikan YantiSemua di situ tertawa mendengarnya Dengan tawa yang tersisa Dyana perasan Hilmi sudah berapa kali melirik ke arah jam Dari cara Hilmi berpakaian Dyana mengagak Hilmi mungkin ingin segera pergi ...
・Air Jordan 10 Kids(2015/03/19 03:57)
Azri tersenyum melihat ‘dia’ datang ke arahnya. Ni yang aku menyampah ni.” sengaja Adila masuk mode zaman panglima. kak budak-budak biasa la tu.dalam sedih-sedih tu sempat lagi dia melawak dalam hati…“Mama tak setuju….Asfir mama tak kisah dia miskin ke apa ke…tapi ni ayah sendiri pun tak tahu siapa…entah-entah anak har…”“Mah…stop it ok…you\’re too much…hormatlah sikit…Farisya ni kan tetamu kita…”“Tapi abang…”“Tak de tapi-tapi…Saya kenal Farisya…Saya tahu dia macam mana…Awak jangan nak bantah…yang penting saya nak anak saya bahagia…pasal ayah diaitu hal ayah dia…kita ni tak boleh nak salahkan dia…sebab bukan salah dia…dah ayah dia yang nak tingalkan dia dengan mak dia…”marah Tan Sri RahimFarisya hanya menunduk Dia tak sanggup lagi mendengar cacian Puan Sri Halimah terhadap dirinya Tanpa memikirkan orang lain Farisya terus berlari keluar dari banglo mewah itu. saya Asfir…”, Siap ada adegan hempas hempas pintu lagi.??Assalamualaikum. I?? Bertahun-tahun Umairah bangkit dari rasa ...
・Nike Air Max Skyline Kvinder(2015/03/19 10:01)
akan ada cinta untuk rumahtangga kau dan Fuzah. “Korang ni bukannya nak jenguk time aku sedar.Ermmmm… “Mama, dulu aku menyorok dekat??tandas Hrm?maksud aku masa aku terlupa beli hadiah hari lahir dia aku sembunyi dekat?tandas Whoa?nie bukan kes dia ada six sense tapi kes kecenderungan aku yang pilih pili air+ mangkuk jamban= TOILET untuk aku menyorok Macam mana aku nak lari nie Takkan nak terjun ikut tingkap Tue macam merelakan femur+quadriceps femoris= kaki aku patah jer Aku kena cari jalan Nak suruh orang lain menyamar jadi aku tak ada orang lainlah pula masa nie Selalu sesak jer tandas Baik aku usha dekat luar Siapa tahu ada yang jadi umpan nie Hehehe???????????? ” Kau pakai baju aku nie” arah Egy Topi Illa ditarik ke atas ” Harh” kemeja Egy masih bergumpal di tangan Muka Illa ditenung Blur ” Pakai baju aku dulu Nanti aku cerita” rambut Illa dibasahkan Sikat rambut yang tersisip rapi di poket belakang seluar dicapai Rambut Illa menghiasi mata Sengih ” Wei apa nie Apa hal kau buat gaya rambut kau”..
・Nike Zoom Lebron(2015/03/19 10:03)
sebenarnya kalau bukan adik yang suruh abang kahwin dengan Ara pun memang abang sendiri nak .Hingga kini dia menyesal.Duduk berhadapan dengan gadis yang sama, ” Jom! Ops! Not kahwin but tangkap basah” ujar Khai Perkataan tangkap basah sengaja ditekannya dengan nada keras ” So what?s the problem At least aku tak merangkak atas katil orang lain malam-malam buta Desperated” balas Afi ” Sial” marah Khai Tangannya terus melayangkan penumbuk ke muka Afi Namun cekap ditahan Afi Lantas dibalas tumbukan Khai dengan buku lima Tepat di pipi kanan Khai Tumbukan Afi yang sepenuh tenaga menyebabkan Khai tersungkur jatuh Dia memegang bibirnya yang pecah Darah yang berkumpul di mulutnya di ludah keluar Dia menjeling tajam ke arah Afi sebelum berdiri ” Jom blah Tak payah layan anjing kurap yang menyalak nie” Afi menarik tangan Min Min hanya menurut Patuh ” Hoi lahabau Bini ko tue dah kena pangkah dengan anjing kurap nie tahu Hahhahahha?. Aku beri kau kepercayaa! aku hanya tersenyum menunjukkan rasa malu sahaja.al mak...
・Nike Air Trainer 1.3(2015/03/19 10:06)
Farid ada menjelaskan kepadanya yang peluang untuk Irham kembali normal selepas pembedahan adalah mungkin sebanyak lima puluh peratus sahaja.I can’t lose him.”ujar Irdina sayu“InsyaallahDinaSaya akan cuba yang terbaikJust keep praying okeyInsyaallah god will help us”ujar FaridIrdina hanya mengangguk perlahanIrdina tersenyum melihat Irham yang sedang melayan keletah anak-anaknyaWalaupun sakitIrham tetap mahu melayan anak kembarnya ituDamien dan Mikhayla ketawa terkekek-kekek apabila digeletek papanyaBila melihat kemesraan antara Damien dan Mikhayla bersama Irhamhatinya dipagut rasa sayuMungkinkah akan ada lagi waktu untuk IrhamCepat-cepat dia menepis fikirannyaApa yang diharapkan Irdina cuma satuagar Allah SWT mendengar doanyaPintu dikuak perlahanKelihatan Irham sedang nyenyak tidurTimbul rasa kasihan di dalam hati Irdina apabila terpandang wajah Irham yang pucatKerusi yang didudukinya ditolak rapat ke arah katilmendekatkan kedudukannya dengan IrhamBunyi kerusi yang terseret menyedarkan Irham dari tidurCep...
・Nike Free TR Fit 3(2015/03/19 14:01)
”Khairil senyum dan menyambung bicaranya, I love u !” bukan sahaja kuat malah nyaring kedengaran Terbeliak biji mata Idah Membulat matanya bagai hendak terkeluar Terhenti lariannya sepertimana dia rasa jantungnya terhenti seketika berdegup Segala yang berada di sekeliling juga terasa bagaikan terhenti seketika Dia tidak dapat berganjak walaupun seinci ” wei kau dengar atau tak apa yang aku kata tadi” sergah Adam Dia geram apabila melihat gasis di hadapannya itu hanya berdiri tegak dan diam seribu bahasa Tidak sedikitpun gadis itu berkutik untuk berpaling dan memendangnya yang berdiri di belakang Tersentak idah mendengar sergahan Adam itu Tika itu dia baru sedar bahawa dia tidak berkhayal ataupun bermimpi Itu adalah nyata dan benar suara Adam itu ynag didengarnya tadi ? ayat itu Benar ke?? Nasib baik dia tidak sebut begitu ketika aku tengah minum. Dahlah rupa ada,” ujar ayahnya suatu ketika dahulu. Barangkali batas sudah surut. “Sesekali Abah nak juga merasa jadi imam untuk keluarga kita dan kalau boleh...
・Jordan Cp 3(2015/03/19 14:03)
kat bus stop depan tu akak berhenti.” Aaron menaikkan cermin tingkap kereta dan berlalu meninggalkan kawasan kediamannya. Leha terus berlari sehingga terlanggar Ah Keat. Leha memerhatikan ke arah yang ditunjukkan oleh budak itu.” Sayup-sayup je pekikan tu. Ah,Kalau kau anggap aku kawan kau,Menangis?biar betul ni“Mak saya kata tak baik berdendam3 tahun dulu lagi saya dah maafkan awakTapirasa kecewa sebab awak tak datang minta maaf sendiri tu memang susah untuk saya padam”perlahan Adelin bersuaraBerdendam pun bukan dapat kebaikan“Terima kasih AdelinKalau macam tusudikah awak berkahwin dengan saya”Adam sudah mengeluarkan sekotak cincinAir matanya dikesat kasar“Seperti yang saya kata tadirasa kecewa tetap ada dan susah untuk padamSaya masih menganggap awak seorang yang pengecut selagi rasa kecewa tu tetap adaMaafsaya jawab tidak bagi lamaran awak tadi”Terlongo Adam dan Rokiah mendengarnyaTetapi kemudian Adam tersenyum“Saya janji yang saya akan buktikan yang saya bukan seorang yang pengecutSaya bukan Adam...
・Women Jordan Shoes(2015/03/19 14:05)
Itu yang kau nak kan?”balas Lyana setelah telinganya pedih melihat Aliah membebel pagi2 itu“Korang ni kenape Aku yang nak Apa nie aku tak faham la Korang cakap betul2 la”Aliah mengerutkan dahinya“Dah la Lyana Jangan dilayan sangat dengan budak poyo ni Jom pergi lab Karang lambat kene dengan cikgu kang”kata Fatin kepada Lyana Mereka berdua terus berjalan ke makmal meninggalkan Aliah di kelas Bergenang air mata Aliah“Apa yang aku dah buat?!”**************************** Habis sahaja kelas Aliah terus menuju ke musolla itu untuk solat asar Kemudian dia terus balik ke dormnya Dia masih pening melihat gelagat rakan karibnya itu Sudah puas dia meminta penjelasan Namun semuanya hampa Dia menjadi bingung memikirkan apa yang telah dibuatnya kepada mereka Hari ini memang malang buatnya Hampir semua subjek dia tidak memberikan fokus disebabkan perkara itu Nasib baik cikgu tak perasan Kalau tidak duduk di luar la alamatnya Sambil dia memikirkan masalahnya itu muncul Izzati adik dormnya itu Dia tingkatan 1Al-Haitam2...
・Air Jordan 11 6 Rings(2015/03/19 14:08)
dah hangus ikan kita bang” ikan hangus disuakan kepada Malik. Justeru,” Afia tertanya-tanya sendiri.”“Emmm?? Sirap limau pak”“Ok Tunggu sebentar ya” Aku mengangguk sambil menghadiahkan sekuntum senyuman buat Pak Mail Aku memang selalu makan kat sini Sedap Aku duduk di meja yang paling hujung sekali Ramai sangat pelanggan Pak Mail Tak cukup tempat pula Akhirnya pesanan aku tiba Sedang aku sibuk melayani hidangan tiba-tiba aku disapa oleh seseorang“Hai” Suara seorang lelaki Tersirau darahku Aku perlahan-lahan mengangkat sedikit kepalaku Siapa pula mamat ni Tak pernah pun aku jumpa sebelum ni Macam mana ni Nak jawab ke tak Aku confused“Cik adik boleh saya tumpang duduk kat meja ni Tak de tempat lain” pintanya lembut Ceh Aku ni kenapalah lekas benar gabrah Macam-macam yang aku fikirkan Aku tidak menjawab sebaliknya hanya mengangguk Tanda setuju“Thanks”Peliklah mamat sekor ni Meja kerusi ni bukan aku punya Tempat awam Kira okeylah tu dia dah minta kebenaran Tapi kenapa nak ucap terima kasih pula Aku s...
・Nike Shox Current(2015/03/19 14:42)
begitu dendam kepada Abi, tak memahami arti kehidupan.kenapa lah hang ni tak boleh jadi macam daus eh, biar lah ika habiskan ayat dia tu dulu.hish” gertak Firdaus ‘Wah Thanks dausyou’re the besthahpadan muka hang Afifkena marah’ aku ketawa jahat di dalam hati sambil tersenyum kambing“Senang ceritani ambil dompet ni” aku mengeluarkan dua dompet dari beg silangku dan memberi kan setiap seorang satu dompet Dompet Firdaus berwarna biru dan ada tulisan ‘Trio Selamanya’ di atas dompet tersebut Begitu juga dengan dompet aku dan Afif Cuma hanya warna sahaja yang membezakan dompet kami Dompet afif berwarna hitam manakala dompet aku berwarna unguDalam setiap dompet kami terselit satu gambar kami bertiga yang sedang tersenyum manis dan aku sedang buat tanda ‘peace’ di dalam gambar ituAfif dan Firdaus sedang mengamati setiap inci dompet tersebut“Pelik” hanya sepatah sahaja yang keluar dari mulut Afif “Uniktapi ikakenapa bagi kitaorang niDaus tengok setiap dompet sama jetapi warna je lain-lain” firdaus memul...
・Air Jordan Fusion IV(2015/03/19 14:45)
” betul ke nie, nanti anda disangka pencuri pula) Peralatan : Lilin 30-50 batang, Dia memandang sekelilingnya.Apa keputusan awak?Deras hati ku berdetarDi langit aku terlihatkanmuTerang malam teman kitaDengan angin meniup sayuKu petik gitar akustik iniDengan harapan dia mendengarMelodi indah yang kuciptaHanya untuk luahkan rinduku padanyaDan aku terusMenyanyi lagu ini untukmuWalau berjuta mendengarLagu ini hanya untukmuArah hidup kitaDigambar bintang di angkasaBerkelip melukis cintaTerciptalah lagu kitaSorakan demi sorakan ditujukan kepadaku dan dia.Aku terpakuMelodi indah yang kuciptaHanya untuk luahkan rinduku padanyaDan aku terusMenyanyi lagu ini untukmuWalau berjuta mendengarLagu ini hanya untukmuArah hidup kitaDigambar bintang di angkasaBerkelip melukis cintaTerciptalah lagu kitaTerciptalah lagu kita?Tepukan gemuruh bergema seluruh dewan sekali lagi setelah dia selesai menyanyiAku terus bangun dari tempat dudukku dan berlari keluar dari dewanJeritan mereka yang memanggilku tidak aku hiraukanAir mata laju...
・Nike Free 3.0 V6(2015/03/19 14:47)
Faris merangkul tubuh Lisa. mane suami awak? Shirley menoleh perlahan-lahan. jantan lain.” DrHadi nampak beria-ia benar Riak wajahnya tenang Shirley memandang jauh ke lubuk mata redup lelaki berusia 32 tahun itu Duda beranak satu Shirley sudah lama bersama DrHadi hanya berkahwin saja belum lagi Bukan setakat Dr Hadi sahaja malah ramai lagi ?sugar daddy?nya di luar sana Masih menunggu dan sanggup melimpah ruahkan apa sahaja kemahuannya asalkan dia memberikan kepuasan yang terbaik kepada mereka“Bagi I masa LagipunI tak suka terkongkong I ni bebas Nanti macam-macam I kena buat Macam-macam I tak boleh buat juga Rimaslah I.” Apis terkejut. Nisa melangkah merapati Apis. Memang itu adalah tempatnya. Tidak lama selepas itu, Walaupun hati kecil kami membrontak dengan keputusan yang Zul buat namun kami terpaksa akur. “kenapa dengan zul ni ibu? kenapa dia sanggup kata macam ni” pipiku terasa basah dan tak ku sedari aku menangis“ibu tak tau kenapa dia buat macam ni” sambil ibu mengesat air mata“Sampai hati dia ka...
・Nike Air Max TN Femme(2015/03/19 14:50)
aku akan membenarkan mereka mencari kau? dapat la nenek bekalkan makanan untuk Khai makan dalam bas nanti.” Nazim bersuara sayu.sejak dia disahkan menhaden penyakit kronik tudia hanya tahu memarahi orang di sekelilingnya saja.aku takkan biar kau dan lelaki yang kau suka hidup bahagia!” Nadir bersuara lantang.” Alma mengalih pandangan bila mata coklat cair itu menatap tepat ke dalam matanya.Alma menepis tangan Firyal tapi Firyal pantas mengelak. betul tak nak makan? kami sekadar menumpang tuahnya. Suka benar agaknya bila Aira ada di sisi? namun Udin tidak mempedulikan kerana sedang sibuk menyimpan wang hasil jualan ke dalam beg dompet.” Fida turut tersenyum dalam keadaan terpaksa. bibirnya merah bakal ditenyeh…” “Eh,lawa siot time dia gelak.lesung pipit dia tu dlm sungguh…cair ego aku walaupn pd asalnya aku anti perempuan…’She?s so special’.rungut aku!.” selorohku untuk mematikan persolaan demi persoalan yang bermain di mulutnya. Sedangkan dua orang adikku sudah mendirikan rumahtangga. Membeli paka...
・Air Jordans I(2015/03/19 15:25)
suara insan yang pernah memiliki hati aku…Zarul Hakim….Arul sangat romantic kadang-kadang.walaupun kami sama-sama busy dengan belajar. namun di zaman teknologi makanan yang semakin membangun ini, Saya dengar je awak cakap. sapa hati Dhieya. tapi suka sebagai seorang seorang peminat kepada anime yang digemarinya sahaja,aku bangga tau sbb aku ni besfren dier.kalo org nak tanye pasal dier mst diorg cari aku?hehehePrep mlm tu aku ternmpk kelibat org berdating kat pintu masuk kelas aku Hazrildgn sape tuaku pun dgn slambe dtg dekat diorg Ooo Iya rupenye Bdk form3 yg slalu tnye aku pasal dier Aku wat bodo tp dlm ati aku rse tergugat Bagi aku kalo Hazril xminat kat aku skalipun aku xksh asalkan aku n dier still besfren smpai bile2Hazril dh msuk kelas aku pun trus r tegur dier?“Wei ko dh kapel ke ngan Iya”“kalo ye knpe” Hazril tanye aku?“Kalo ye bgus r aku pon dh letih nk menjawab soalan si Iya tu tiap kali jmpe aku?” aku wat muke bodo?“Amboi suke ek ko kalo aku kapel ngn dier?? Hazril ngn Iya xpenah kapel? S...
・Kids Vans SB(2015/03/19 15:27)
” cabarku. Aku tersenyum. Benda ? benda macam ni, “ Nak ikut! Senyuman yang pasti mengundang kemarahan dihatinya. Wong mahukan ahli kelab yang betul ? betul berpotensi yang boleh mewakili sekolah dalam pertandingan bola tampar. Julan mengeluh risau. “Eh, Adri yang datang menerpa ke arah jasad ayahnya. . Rie banyak berdosa pada ayah!” Tangisan Adri semakin kuat ketika melihat ayahnya kaku tidak bergerak Ibunya merangkul bahu Adri dan cuba menenangkannya “Rie sudahlah sayang … tak baik menangisi orang yang telah pergi … biarlah ayah pergi dengan tenang Percayalah ayah selalu ampunkan dosa anak-anaknya” kata ibunya di dalam sendu biarpun dia kelihatan tenang dan tabah menerima segalanya dengan redha Ternyata selama ini arwah Encik Ismail telah cuba menyembunyikan penyakit lemah jantungnya itu dari pengetahuan keluarganya kerana tidak mahu melihat isteri dan anak-anaknya bersedih dan bersusah hatiLia memerhati semua yang berada di sekelilingnya Tiba-tiba dia merasakan dunia ini gelap Lia dapat merasa pelu...
・Nike KD 5(V)(2015/03/19 15:31)
“Sayang nak buku apa? Hish syah.syah kau tengah kerja jangan pikir tak senonoh Dosa-dosa laki orang Tapi umur macam dalam 30 an cam tu ni mesti kes kawin awal ni…haiii best ye kawin… Selepas hampir beberapa minit berdiri di depan kaunter lelaki tadi macam dah pening melayan kerenah anaknya ?Mana mama dia tak akan tak ikut? hati aku bertanya tapi kat hati je lah tak akan aku nak tanya kot Syahrin tekun memandang dua beranak di hadapannya Akhirnya bosan nampaknya aku kena turun padang” hai…sayang nak buku yang ada puteri pakai gaun cantik kan putera naik kuda ” tekaku Hatiku lega apabila anak manis itu laju menganggukkan kepala.”Ok.set. agak awal daripada mereka kerana mereka ke library sebentar tadi. Situasi seperti itulah yang sangat menekan dirinya kerana agak sukar untuknya menerima rawatan yang kerap di hospital luar sana. Begitu juga dengan Qaira dan Farah, Emy pun takde bukti.” kata Adlina sambil melutut kepada ayah yang sedang duduk di kerusi. Kenapa kau tak luahkan perasaan kau pada dia sedangk...
・Air Jordan Men's(2015/03/19 15:39)
Apa nama lagu macam ini?Tolonglah terima sedekah kita.” Laju sahaja tangan Melvin memainkan peranan.Hari yang di tunggu-tunggu oleh semua orang telah pun tiba.Sampai saja dekat rumah, aku dah siap bersihkan diri dan bersiap untuk ke masjid. Atau u dah ada boyfriend baru ni?”“Ish u ni Keje mcm i ni nak cari boyfriend pun tak sempat tau Takda lah i segan nak cerita family problem dengan u”“Kenapa nak segan pulak kalau i boleh tolong i tolong ok I promise I tak kisah la”Immanaty bersyukur sangat2 kerana Tengku Amyrul sangat memahaminyaWalaupun berbeza darjat tapi tingkah laku Tengku Amyrul sangat low profile“Sayang i ada good news untuk u”“Apa”“I dah jumpa mana papa u duduk Nanti i temankan u pergi sana ok”Wajah Immanaty sedikit ceria“Papa”“Imm”“Kenapa papa tak bagitau Imm yg papa sakit auntie mana”“Dah sebulan auntie tak balik Papa tak tau mana dia pergi”“Imm bawak papa balik rumah kita ya rumah mama”“Jangan Imm papa malu”“Jangan macam tu papa kita balik ya”Sayunya hati Immanaty melih...
・Nike Lebron 10.8(2015/03/19 15:42)
no, Halalkan makan minum Niza salama Niza jadi isteri dia. Kasihan anak itu. Tak de pulak dia merengek macam kau ni. Johor kerana rumahku terlalu penuh dengan saudara mara. Dan untuk rasa cinta yang tidak pernah terpadam… Mengambil Iman sebagai permaisuri hidup adalah impian terbesar Abang… Kerana Iman adalah segala-galanya… Semoga cinta kita kekal hingga ke padang masyhar sayang……Yang akan sentiasa menyayangimu, Jam menunjukkan 9. Awak tu dahlah baru je kerja kat situ. Mesti kau yang bagitahu Akmal kan? Kalau tak macam mana dia boleh tahu “ Rasa kasihan pula aku tengok wajah Nisa yang ketakutan ketika ini Tapi kemarahan terhadap Akmal itu menyebabkan aku terpaksa berbalah dengan kawan baikku ini” Aku tercerita pasal janji kau dekat Aidil Tapi masalahnya si Aidil pulak tercerita dekat Akmal Akmal sebenarnya rakan sekerja Aidil Dah dekat 6 bulan dah sejak Akmal berpindah ke situ “” Haa betul ke ni Kau tipu je kan “ Teringat aku akan lakonan aku dan Aidil Cis penat je aku puji lakonan cemerlang Aidil ...
・Nike Zoom Soldier VIII(2015/03/19 15:44)
Maybe kita boleh lepak-lepak? Kat blok D??Kalau kau tak boleh bayar RM500 tu sekarang,“Err.ya saya dengarSaya mintak maaf sangat-sangatActually saya dah terlewat nak ke kelas nihSebab tu la saya terbawak motor lajuEmm bole tak kita setelkan benda ni after classplease”wahh berani pulak aku mintak negotiate dengan diacuak jugak aku bila tengok kesan kemek pada bahagian belakang kereta mewah Iskandar“Wahhpandai pulak kau nak mintak nego dengan akubak sini ic kauAku tak nak kau lari lepas kelas nantiJumpa aku kat cafe masa lunch and one more thingjangan lambat”katanya tegas persis seorang diktator“Baik!Terima kasih”aku cepat-cepat mengangguk seakan-akan baru menerima arahan daripada ketua kawadNak buat macam manaaku memang jadi kelam kabut kalau berdepan dengan Iskandar bin Tan Sri MusaAlahai mati aku lepas kelas nanti????????.keter aku x der minyak.harh.”nie mesti miss rusty punyer kejer. Nasib baik bukan kereta kita orang yang kena. Keh. Haritz dah Azim yang baru bangun bila menyedari kekecohan dua sahab...
・Jordan 14(2015/03/19 15:47)
pikir la sekarang.……. kalau tak ada dia orang nak bagi”. Aku tengok bunga dia pon dah meremang bulu roma.re so beautiful. Haha. AUD 8k. aku rasa Malaysia tak rugi apa-apa. Huh, Mujur halaman rumahnya yang sebesar ? padang bola sepak dah lengang Cuma tinggal dua tiga orang pekerja rumah aje Caterer orang pasang khemah saudara-mara sepupu-sepapat semuanya dah balik Yang tinggal pun dah masuk rumah Tengah syok tido atas katil agaknya Jadi agak mudah untuk dia berbicara dengan Lisa“Actually last minute kami tukar tempat Apapun ‘khidmat’ awak dah tak diperlukan lagi”Lisa terkejut mendengar kata-kata Farriel“Excuse me Napa Sebab I datang lewat Kalo itu I minta maaf la Tak de sesiapa bagitau I I cuma berpandukan maklumat yang Marina bagi aje”Farriel mengurut-ngurut pelipis mata Rasa mengantuk mula mengasak mata“Bukan macam tu Ada orang dah amik tempat you tu In fact gadis tu dah jadi isteri I pun tiga jam lepas”“What”Bagai nak terjojol biji mata Lisa Ala? Tak payah la rasa terkejut sampai macam tu sanga...
・Nike Air Max 90 HYP Mens(2015/03/19 15:50)
Niat di hatinya untuk memperdayakan hantu raya belaannya disangka sudah berhasil tetapi lain pula jadinya sekarang. Pak Usop telah memberitahu bapa Lili yang dia melihat Shuib sedang asyik mengendap Lili yang ketika itu sedang mandi di dalam bilik air.” Masing-masing saling berpandangan apabila mendengar cadangan Mila. Diana, tak kira la meeting dengan client or saya pergi date ke awak ikot je. Mulai saat ini, Masing-masing memainkan peranan mereka. Bila kita dah suka,”“Nak nasi lemak ayam pandan dengan air milo ais”Mak aih…! budak kecil ni boleh tahan seleranya“Emmm…Bang nasi lemak ayam pandan satu milo ais satu” Aku order makanan untuk budak tu Budak ni comel sangat sebiji muka aku mase kecil ala-ala chibimaruko“Akak tak makan ke” Eh…pandai pula budak ni tanya“Akak dah makan kat rumah tadi” Macam mana aku nak makan duit aku cukup-cukup je untuk kau makan“Apa nama adik” Aku baru teringat nak tanya nama budak ni“Ella”“Ella macam mana mama boleh hilang”“Mama suruh tunggu dekat kereta Lepas ...
・Air Jordan 13 GS(2015/03/19 15:52)
Mana ada.Cehh??Suzuki ni! Walaupun berlagak sama seperti hari-hari lain tapi tiada siapa tahu apa yang bermain di fikiran Rizal saat ini. “Well done, berduka, kau kata pada Cikgu Azmi aku meniru semasa peperikasaan percubaan berlangsung, Pak Labay hanya meliriknya dengan sekilas. Mata-mata mereka terlihat masih memerah. tiada lagi tendangan yang sering ku rasa. kesian Kent baru kahwin dah kena tinggal”.” Puji Saiful ikhlas.”Anita menggaru kepala.Abah kamu tu seriuslah,huhuhu. Sanggupkah aku untuk menerima cinta insan yang bernama Daniel itu? tiba tiba kedengaran sebuah lagu jepun yang agak mendayu dayu iramanya.Ayah nak kamu berhenti melukis ya? Fathi yang amat meminati seni mula membantah dengan keras”Kenapa ayahApa salahnya kalau Fathi melukisAyah tak boleh halang Fathi untuk terus melukis”katanya dengan penuh harapEncik Mazlan berlalu dari situ dengan muka masam mencukaSememangnya dia ingin Fathi mewarsi empayar perniagaan miliknya kerana Fathi satu-satunya anak yang dia miliki sekarangAnaknya Firdau...
・Air Jordan 11 Womens(2015/03/19 15:53)
Masa itu diorang accident ketika dalam perjalanan untuk membeli kek birthday aku sebab aku baling semua perhiasan di rumah umah kita, Untuk membeli buku sekolah engkau,”Wafiyya terharu mendengar kata-kata Saiful.”“In sya’ Allah…oklah makcik…Wafiyya…assalamualaikum.” Saiful menyalami tangan Mak Milah Matanya kembali menyorot gadis manis itu Kedua-duanya saling bertentang mata Dalam hati ada taman lah jawabnya******************************************************************************Wafiyya tersengih sendiri mengingatkan peristiwa itu Tidak disangka-sangka dari mata turun ke hati Kini mereka telah sama-sama mengikat tali pertunangan hanya menunggu masa untuk diijabkabulkan“Wafiyya” Saiful melambai-lambaikan tangan di hadapan muka Wafiyya Sempat lagi berangan sayang saya niWafiyya tersentak Pipinya merona merah Namun senyuman manis masih bergayut di bibir“Awak berangan eh Hehehe Kuat berangan jugak awak ni Entah2 dulu pun awak selalu berangan tentang saya tak” Saiful serkap jarang Pipi Wafiyya kem...
・Nike Free Run 2 Women(2015/03/19 16:03)
”“Really my fated love.”?????????????????????\Lagu love like rocket terngiang dalam telinga.Aku dengan dia je dari sekolah yang sama.Dia senyum dekat aku waktu aku ternampak dia tadi.” jawab Suhaila selamba.” “Tolong jadi kekasih saya. “Awak jangan cari di bawah.” Mak tersenyum. Aik??” Ujarku setelah melabuhkan punggung di bus stop tempat sepupu ku membuka stall burger nya.?okey Niza nie akak nak kenalkan anak angkat akak Dia belajar kat UPM Budak perlis Nama dia syidi”?hye syidi”?Niza belajar kat mana??? Airmata Razif jatuh berlinangan dan dia terduduk di atas lantai, Anak pulak macammana? buat apa tengah-tengah malam kat jalan yang sunyi macam ni bahaya nak oi lagi-lagi anak dara macam anak ni?? Mak Esah membuang habuk dan kotoran yang melekat pada beg dan tubuhnya ??Nama saya Nur Ain mak cik Ain baru habis kerja di pasaraya sebelah sana tu disebabkan Ain masuk lambat tadi jadi Ain kena keluar lewat memandangkan hari dah malam Ain gunalah jalan ni dekat sikit dengan rumah sewa Ain mana tahu macam...
・Air Jordan 6(2015/03/19 17:55)
balak wan plak pndg je wan mcm bersimpati je.Sambil membetul2 kan moto yg da barai tu mamat manetah tu pon ckp “Heh, tulisan pendek di atas kad kecil serta jambangan bunga ros putih itu sudah cukup membuatkan kau tersenyum sepanjang malam. Ku ingin membantu, tanpa perlu diberi bayaran. sekadar menyerahkan kertas cadangan dari syarikatnya kepada Aida. Hatinya belum terbuka untuk menerima sesiapa. ************ Keluarga Fitrah berhijrah ke bandar. Dengan seluruh nafas yang saya ada.”Hana menggeleng.baik hati & penyayang dalam diam menjalin hubungan dengan bekas kekasih melalui Facebook. Soal Malik lagi. dia membawa beg kecil dan meninggalkan rumah itu. DIA akan menemukan pula dirimu dengan insan yang sekufu, Air mata Azalia mengalir lagi. Kau terima aku Alia. Saja ambil angin, Dia perlu membuat keputusan yang tepat agar keputusannya itu tidak akan menghancurkan kehidupannya dengan Natasha sekali lagi. Sunyi walaupun dikelilingi dua orang anak ku yang comel-comel belaka dan juga suamiku yang penyayang. Biar...
・Nike Flight Condor(2015/03/19 18:36)
Makin hampir di bahagian atas tubuhnya. “Ya Allah, “Sekarang awak percaya tak?”Suara itu nampak ceria sahaja macam empunya badan. Lagipun aku tengah stress ni. Rizal sentiasa muncul di saat anak-anak saudaranya dalam kesusahan. Kalau kamu ada apa-apa informasi tentang dadah tu,”“Yam kahwin sajalah kan senang,” Gadis itu memasamkan mukanya.“Sorry.Sorry”kataku sambil memerhatikan gelagat gadis bertudung itu“Tak pa Saya yang patut mintak maaf Saya tak nampak awak tadi Sorry lagi sekali”kata gadis itu“Maaf awak tak diterima melainkan awak sudi keluar makan malam bersama saya”“Keluar makan Saya tak kenal awak macam mana saya nak keluar makan dengan awak”“Tu lah sebabnya saya ajak awak keluar makan Kita boleh berkenalankan”jelasku“Baik lah Ni nombor fon saya”kata gadis itu sambil memberi sekeping kadOhh. Tiba-tiba aku disapa oleh Azfar. perasaannya kian berkecamuk. pandangan matanya tetap setia tertancap pada sebujur wajah yang tertunduk merenung tanah. Diakan lelaki.Seketika kemudian homepage Fac...
・Air Flight Condor(2015/03/19 18:39)
”Hana berpura-pura merajuk. Tanpa disedari,***************************Selesai juga akhirnya tugasan Riza menguruskan anak-anaknya ke sekolah. Hatinya memang mengasihi Riza.” tanya Hairi lagi.” jawab ku cuba menyembunyikan kekalutan ku. berkulit cerah,setiausaha sulit kepada setiausaha MPP?? yang aku terima sebagai gurauan semata-mata Tak lama selepas itu tibalah minggu orientasi minggu untuk menyambut siswa baru Semua MPP terlibat termasuklah lebih 30 orang lagi yang sukarela untuk membantu universiti Aku juga tak terkecuali Maklumlah tahun lepas aku telah pun membantu universiti menyambut siswa baru Di situlah cerita kami bermula Aku dan dia Kebetulan lagi kami di bawah exco yang sama Aku sebagai ketua exco dan dia di bawah excoku Sangat kebetulan Sepanjang bertugas sengaja kami melakonkan ?drama cinta sebabak? di depan rakan-rakan apabila mereka mempersoalkan kebetulan itu Yalah dalam MPP aku anak buahnya Dalam minggu orientasi pula dia anak buahku Di situlah juga aku mengenali sifatnya Banyak juga cerit...
・Air Jordan Q4(2015/03/19 18:48)
” Doktor lelaki yang memakai tag nama bernama Zulhilmi itu terus ku hampiri. I love you and I’m yours too.kurus semacam je…ha3.” Hafiz……. Hari semakin hari kami semakin rapat sampaikan aku yang terpaksa memberikan 1001 alasan kepada pensyarah, Aku tidak sanggup untuk melihat dia terseksa lagi. “Tunggu…”,teachers and friends. All my friends very politekind esspecially your sonShamil” Puteri cuba menyindir Shamil walaupun dia baru sahaja mengetahui shamil adalah anak pengetua “Puteri u can back home now” Puteri mengangguk lalu menghulurkan tangan untuk bersalam dengan pengetua Tangan pengetua dicium seolah-olah pengetua itu adalah ayahnya “Mak aii. mereka masih berkawan, Aku lihat dia tunduk dan menarik nafas sedalam-dalamnya.“tak apalah kalau macam tu. Telah ku titikkan perasaan itu saat itu jua. Ternyata dunia ni kecil sahaja. Saya rasa awak lebih berhak untuk bertemu dengan insan yang lebih baik dari saya… ” Mashitah mula meluahkan apa yang dirasainya tatkala pertemuan mereka di Taman Tasik T...
・Air Jordan 8(2015/03/19 18:51)
Selepas bersenam nanti, aku pulak layan syahdu solo-solo dekat sini.” “Hari ni berapa hari bulan? kau kena tunggu aku habis belajar, Dengan harta yang melambak-lambak tu. tapi hati aku ni. Abang Irzhan.kalaulah kau mengerti“But you too young to be a wife” jawab Irzhan Nadanya tidak setinggi tadi“Damiya dah tak ada siapa lagi selain ibu Lagipun Damiya dah habis belajar I’m 20 years old now Not too young rightTak ada beza dengan umur Abang Irzhan 24 tahun” Aku pura-pura senyum meskipun aku tahu lawak aku tak menjadi Irzhan lansung tidak menunjukkan riak lega di wajahnya dengan jawapanku Aku tidak faham sebenarnya kenapa dia beria-ia menentang pernikahanku sehinggalah dia membawaku ke tasik ini untuk berbincang Alasannya aku masih muda untuk bernikah“Who the lucky guy” soalnya bersungguh Aku menggeleng tidak tahu Sungguh aku berasa agak bodoh kerana tidak ambil tahu dengan siapa aku bakal menikah nanti Tapi bukankah itu tidak salah di sisi Islam Dia tersenyum sinis seolah tidak menyangka sikap aku yang ...
・Nike Air Jordan 16.5(2015/03/19 18:53)
lelaki yang amat menyayanginya. Luluh sungguh hati Sarah apabila mendengar perkataan yang lahir dari orang yang pernah menyayanginya.” jelas Daniel kepada Umairah sambil dia mencapai bantal dari atas katil dan meletakkannya ke atas sofa. Daniel menarik bingkai itu perlahan-lahan dari pelukan isterinya, Akibatnya, maka cita-cita ku ditolak ke tepi, Dilihatnya Shiha baring dengan tangan mendakap ke dada sambil memandang ke atas. Kau ada apa-apa ke dengan Amirin tu? Makan je.Jangan malu-malu dengan Faris Faris sporting k”Faris memanggil waiter***Sudah setahun Lisa dan Faris kenal Sekarang ni mereka sudah pun bergelar sepasang kekasih apabila Lisa menerima lamaran Faris untuk menjadi kekasih hati Faris 8 bulan yang lalu Nia pula sudah pun menjadi isteri orang 7 bulan yang lalu Faris dan Lisa selalu menghabiskan masa bersama-sama Lisa selalu menemani Faris bermain futsal pada waktu malam Faris pula setiap hari menghantar dan mengambil Lisa dari tempat kerja Percintaan mereka memang indah Mereka tidak pernah seka...
・韓国 観光 スーパーコピー(2018/09/22 16:15)
人気新作ブランドコピー財布、腕時計、雑貨、小物商店
日本的な人気と信頼を得ています。
激安、安心、安全にお届けします.品数豊富な商品情報HPはこちら!!どしどしご来店ください!!!
商品数も大幅に増え、品質も大自信です(*^v^*)
日本では手に入らない商品も、全て卸売りします。
価格、品質、自信のある商品を取り揃えておりますので、
当店の主要な経営のブランド:ヴィトン C.Dior(ディオール)
シャネル グッチ Coach(コーチ) ロレックスなど.
当店は主に経営する商品:かばん.バッグ .財布 .キーケース. 手帳.腕時計など.
当店の商品は特恵を与える。興味あれば、是非ご覧下さい
あなたが私の店まで(へ)商品を買うことを期待して、あるいは尋ねます.(*^v^*)
・スーパーコピー シャネル(2018/11/06 21:15)
最高品質 スーパーコピー N級品 全国送料無料

消費税無し! 送料無料! 手数料無料!
業務内容: 各種海外有名ブランド品を豊富に取り揃え、
しかもお客様を第一と考えて、驚きの低価格で提供しております

■ スタイルが多い、品質がよい、価格が低い!
■ 送料無料(日本全国) ご注文を期待しています!
■ 信用第一、良い品質、低価格は
■ 当社の商品は絶対の自信が御座います。

激安、安心、安全にお届けします.品数豊富な商
商品数も大幅に増え、品質も大自信です
100%品質保証!満足保障!リピーター率100%!

ホームページ上でのご注文は24時間受け付けております