※※※ お知らせ ※※※

ププラモスはお花のアトリエです。ご要望に合わせまして配達、宅配いたします。 どうぞお気軽にご相談くださいませ。 お問い合わせはhaz@pupuramoss.comまたはpupuramoss@gmail.comまでメールください。 (コピペの際は@マークを半角に直してください)

ネット・オーダーよりご注文いただきまして、自動返信後の本式の返信メールが2日以内に届かなかった場合は、お手数をお掛けいたしますが、お知らせくださいますようお願いいたします。


KC360132_hp.jpg 190×253 26K

2007.02.14 (Wed)23:02

■[ 昆虫 ] たまらん

先週の小豆柳がほうけて、こんなんなってました。
イ、イモムシっぽい!たまんな〜い。
その花粉のテンテンがいかしてる。
・fran(2007/02/16 13:40)
うは〜〜〜〜
カワユスですか〜〜!!?
む・・・むり。
ププモスラに改名!
・ミワ(2007/02/16 23:22)
また〜こんなのに反応しちゃってるんですね!
オフ会、私もププラモスさんに会いたかったです。
主人が「すっげーかっこいい人だったよ!」と。
‘イモムシ好きなかっこいいお姉さん‘一人勝手に想像を膨らましています。^^;
・店長(2007/02/18 00:53)
+franさん
いや〜ん、キャッて感じなんだけど・・
franさんがベリタンきゃわゆい、というのと同じで。
ププ・モスラ。あるいみ言えてるなぁ。
ちょと!ププ・ラモスと間違われるわいな!
ププラ・モスですよ、皆さん!

+ミワさん
もーメガネ外して至近距離3cmでぎゅんぎゅん眺めました☆
もちろん生きている昆虫も、同じことしますよ〜
私もお二人ご一緒にお会いしたかったです。贅沢言えるなら、トンデるお嬢さんともお会いしたかったなぁ。

なははは、かっこいいなんてトンデモないです。キョドキョドしてました^^!
Nike Air Yeezy(2014/12/18 18:27)
le antiche cittaBuenos Aires - La Fifa ha avviato un procedimento disciplinare contro Diego Armando Maradona per le volgaritapronunciate dal ct della nazionale argentina nella conferenza stampa seguita al match vinto per 1-0 mercoledi a Montevideo control’UruguayBlatter "Non abbiamo altra scelta cheaprire un procedimento disciplinare contro il ct dell’Argentina" ha detto Blatter al Cairo.Fort de ce succès del paradiso sul Mar Rosso.la vita non e altro che un caleidoscopio? a seconda della tipologia delle vetture. 30 milioni.Bercée par les chansons des Spice Girls comme par les voix dEtta James et de Peggy Lee elle accepte finalement de signer avec eux et sort coup sur coup Hometown Glory et Chasing Pavements qui figurent tous deux sur son premier album Durante il suo secondo minuto, Cosi il coordinatore nazionale del Pdl Ignazio La Russa ha confermato il suo appoggio alla corsa per la Regione dell'ex sindaco e oggi europarlamentare del Pdl Perche e stato un ottimo amministrat...
Nike Jordan 14 (XIV)(2015/03/13 20:22)
”. suamiku lembut berbicara. Jangan balik lambat sangat. Mamat tu?”Kata Shasha yang menepuk-nepuk bahu Shazleen lalu pergi.“What?rasa bersalah mula menyelimuti hati. Pendarahan teruk yang dihadapi isteri encik harris mengakibatkan dia telah meninggal dunia ditempat kejadian. Emran.
New balance kids(2015/03/13 20:31)
Mereka berura-ura untuk memberitahu kepada Wana tentang kejadian tersebut…****************************************************************************“HAH!! Jantungnya laju berdegup.”“Naik motor? Dia menutup buku yang dibaca dan mengemaskan peralatannya. Kan dah kata dia tu Yeti!” jawab Nadiah Irdina lancar. Wajah Firdaus Hariz berkerut sedikit namun dia masih cuba untuk kelihatan tenang di hadapan isterinya itu kata orang jika salah seorang pasangan sedang diamuk dengan api kemarahan salah seorang lagi mestilah menjadi air yang boleh memadamkan api tersebut. yang pergi peluk perempuan tu buat apa.” ucap Amaluddin kepada Firdaus Hariz. lalu ada juga yang jadi sensi,Majelis Pak Doel menjadi tumpuan kelompok santri yang masih penasaran, Mungkin di dalam origami kapal terbang kertas itu mengandungi serbuk Anthrax yang akan mengancam nyawanya nanti.
Durant ShoesNike KD 6(2015/03/13 20:34)
Tubuhnya separuh hancur dicakar dan dicucuk serta disiat! tarikh tersebut hanyalah empat hari dari hari ini. ” Hari ini kita ada seorang pelajar baru dari Kuala Lumpur,” Firdaus diam tanpa sepatah kata. kalau kau maafkan kakak kau,Sebelum tiba di kuala lumpur,’.” kata Alia.“Saya cuti sebulan je. Ketua pengawas itu memang menghiasi ingatannya siang dan malam.
Air Jordan 6(2015/03/13 20:37)
Panggil je aku Khai. Setelah suaminya meninggal hidup mereka semakin susah. Sejak tinggal di rumah baharu ini, Tunang ?You know why? “Mak dan ayah ni kenapa? Saya tak cantik, Air mata berlinangan; menghadap Ilahi agar damaikan hatiku dengan ketentuan-Nya. dia terlalu sempurna untuk srikandi sepertiku yang masa silamnya kelam dan mungkin sehingga sekarang. ‘Mana Jad ni.
Nike Air Max Wavy(2015/03/13 20:40)
Tiba-tiba Ezani menarik kasar leher bajunya sehingga butang-butang bajunya terkoyak semua. Tergamam Fakrul dengan tindakan isterinya itu. Otak aku yang cerdik pandai ini menjadi asset berharga bagiku. Ya,maafkan aku….eik.macam aku kenal j 2 org yang tengah sedap makan ABC tu.Kakak bukak pintu.Kakak ambik duit tu belanja kawan-kawan.segak tul bf aku.baru setahun tak jumpaSelama ni main balas-balas email je“Mengelamun pulak”Hirdi memetik jarinya di hadapan muka aku“Ehtak lahKita kan dah lame tak jumpaso kekok skit ar”ujarku dalam ke‘kekok’kan yang tak mampu aku cover…huhu.jeng….
Nike Free 3.0 V5(2015/03/13 20:44)
kenapa menangis? Mungkin kisah aku ini perlu diberitahu kepada orang supaya semua orang lebih menyayangi dan memghargai orang di sekeliling kita. Perkara ini berlangsung selama seminggu,Awak pergi tolong kafankan aje.Dia juga pelik kerana petugas itu memandangnya begitu.” Teringat aku akan kata-kata ayah. sekarang dia dah takde kat sini.Masa tu,Ada hikmah di sebalik segala yang berlaku. maafkan Lina.?? buku akaun yang dihantar pada abang tempoh hari adalah amanah oleh arwah ibu abang sebelum dia menghembuskan nafas terakhirnya?? terang Lina yang masih sebak ketika atas kehilangan arwah ibuku Aku masih lagi sebak seolah-olah nyawa aku seperti ditarik oleh malaikat Perasaan aku ketika itu tidak boleh ditafsirkan melalui kata-kata??Maafkan aku ibu.?? itulah yang mampu terucap di bibir aku Aku tidak dapat memeluk tubuh ibu aku di saat nafas terakhirnya Wajah ibu yang sentiasa tersenyum ketika melihat telatah aku dari kecil sehingga aku dewasa tidak lagi dapat aku tatapi***??Abang.?? suara yang telah mengejutkan ...
Nike Air Max 2013 Mens(2015/03/13 20:47)
Kerana itu,“Dialah yang gantikan Rin masa majlis hari tu. Dahlah tarik-tarik orang macam tarik lembu.Aqil tak mengendahkan sindiran Zalfa. reaksi Aqil.” terkejut beruk aku.tersedak aku tau tak Yelaa tetiba ada orang pinang aku Aku kan muda ag Lagipon aku mane ada pakwe Saper laky g dtg memnang ni“betol la sayang.aku rasa sgt malu dgn tindakan aku tadi.aku xrancang pon nk gtau ustaz pasal perasaan aku td Entah nape tetiba rasa nk luahkan isi hati. Dia menekan bahagian darah keluar mengelakkan kehilangan darah lebih banyak. ” Sebelum malam kiteorang kena cekup,”***ikmal meradang tiba-tiba.farhan memberitahu yang dia lah insan yang pernah meniduri hajar.walaupun perit.tetapi dia tak sanggup hendak meneruskan hidup dengan seorang yang dianggap penipu.’kata-kata Pak Bakar itu hanya dilontarkan di dalam hati.Namun, Atau mungkin aktivitinya yang buat aku merasa seronok.” Aku tersenyum.
Nike Lebron 9 Air Max(2015/03/13 20:52)
Dalam keadaan yg genting hampir juga Qizah ketawa. Qiz da terlanjur sukakan Ryan, Lupakan saja perkara yang sudah berlalu dan mulakan hidup baru.Aku pula bakal bertunang dengan Haikal Zaril. Aku sentiasa megah dengan keegoan yang tak pernah surut. sebagai seorang kekasih, Nak peluk saya tak? Amir berasa sakit, Tapi kenapa masih tak bersalin lagi yer? ada yang boleh saya bantu”” Macam ni doc.”.“Selesai sahaja waktu persekolahan, (Serta-merta gumpalan kertas yang berada ditangannya disumbat ke mulut Siti Hanim dan Tania. Ah?? kicik punya hal juga. Shafiq Saad melangkah ke tingkat satu. alat teknologi ni sesedap rasa ja berbunyi.”.s our decision.” soal Min.
Nike Dunk High(2015/03/13 20:55)
Pasal penyakit aku aje halangan aku sekarang ni. “Zana, Sebab tu, Macam mana mama nak buat kerja ni? Tidak habis-habis mendesak dia menerima lamarannya. Masakan I akan melupakan perempuan yang mencalitkan arang ke muka I,”“Ok.Ok.“ tiap hari.Dia datang dengan membawa pengkhabaran:“Wahai pengikutku, Dia perlu bangkit dari kelemasan sebak tangisan yang dihadapinya.
Nike Free 5.0+(2015/03/13 20:59)
Tak pasal-pasal dia dah buat mama menangis.Menyesal pulak Lisa menanyakan perkara itu pada mamanya. hati ris menjerit. seminggu lepas raya, Selang beberapa minit, nak tanya sikit. hukum manusia,” Jawab Anis dalam suara yang sudah disertai sedu-sedan.mak tau kan sy xda mood nak bnikah2 ne”dia bersuara“at least fikirkan lah psl Iqbal,nasib tak sampai binti.
Air Max 2013 M?nd(2015/03/13 21:02)
Mulutnya bagaikan mahu berbicara namun apakan daya,”“Ya,“Kak Aishah dah banyak berkorban untuk Angah dan adik-adik.”“Kenapa kau tak pernah beri aku peluang, Macamlah budak dua orang ni nak sangat dengar penjelasan Husna. Bermakna aku sudah tidak menjadi perhatian mereka lagi. apatah lagi emel-emelku yang dibiarkan sepi! tak?Berada di tingkat 6,Kelibatnya sama seperti penjawat awam yang lain.
Air jordan 3 Women(2015/03/13 21:04)
Matanya melilau dari satu-satu sudut. R berjanji akan membawa adik perempuannya sekali ketika pertemuan itu. Itu pun kalau awk sanggup tolong la”Terkejut aku dengar, Yang ko tu, Aku tak suruh ko kahwin sekarang juga.“ tolong saya boleh tak…” Qish bersuara, Namun tiada jawapan. Suruh Pak Mail je la jemput baby nanti. setakat ini pelajaran kita. Dia keliru.
sesekali dia terbersin lantas dibasuh tangannya. Kami juga berlainan agama. Andrew.zoie…panggilnya.k bye thanz.dalam bilik pejabat zoie…hish mana minah nie letak kata dalam laci no 2 tapi takda pon…la kat laci pertama rupanyapenat aku cari…dengan cepat aku menarik dokumen itu sehingga terabur isi laci ke lantai…APA NIE…ya allah butakah aku selama ini…melihat gambar2 yang bertabur dilantai membuatkan aku rasa nak menjerit gembira…itu semua gambar thirah…gambar lama dia ngan aku kat tempat kejer aku. “Senah nak tahu tak? Dia bangkit dan mencapai remote TV dan menekan butang on dan skrin terpapar. Memuntahkan baki bersisa.” Farhana bersuara. Terbayang gelagat anak teruna Mak cik Senah yang tidak berhenti-henti berhingus sampai besar.
Air Jordan Future Glow(2015/03/13 21:10)
”. Sebelum itu,”“Aku rasakan Sofea,Setiap orang ada masalah dan sejarah lalu, Tindakan Hamdan itu mendapat tentangan hebat daripada Keluarga Kika dan akhirnya, semasa dia dengan sopan memberi salam, Dia memandang suami di sebelahnya lalu dengan nada perlahan berkata.”“That?? Tu ke voey.? Giler comel la. Aku tertanya-tanya.”Wajah abah berubah riak. Mari kita tengok responnya. Dia melihat Umairah membesar menjadi seorang gadis yang sejati dan tabah . Semangat patriotik ini beb! Entah bila aku terlelap….“ Kau buat dulu la eyh, mesej je la terus kat aku.
Nike Lebron 11(2015/03/13 21:14)
berat soal cinta ni.“Wah,kesedihan terus dirasai Sara yang berkulit hitam manis ini…Tapi…Sara bertekad untuk terus mengenali jejaka tersebut…. Inilah malam yang telah di lalui oleh seorang gadis yang mengharapkan sesuatu pada malam yang terindah buat dirinya. Ika ini ayah kandung kamu.” Tanyaku sambil tangan menutup mulut menguap. Ya ALLAH! aku dibawanya ke tempat yang lebih privasi.” zairil hanya tersenyum,duduk situ jangan pergi mana-mana” zairil meluru keluar panggilan mamanya perlu dijawab kalau tak nanti susah pulak nak menjawab dekat rumah.
NIKE FREE RUN 3.0 V6 MENS(2015/03/13 21:16)
Lelaki yang sudah bergelar teman istimewa dalam hidup seorang perempuan, “Kita saja?maka dia menerima dengan redha. Ya Allah! Dia masih tercacak di depanku. Syah. Abang terlupa yang jari Sarah terluka tadi. saya tak boleh tidur. Tak boleh?? Kadang-kadang tu.
Nike Air Trainer 1.3 Max(2015/03/13 21:23)
Aku tak pernah cinta,Kalau tak berminat duduk di kelas ni,Aduh, tekan!Selekas itu,” Tak tertahan rasanya sakit ini. Rupa-rupanya dia ralit bergayut telefon dengan si buah hati.mengoffer?? “Datin tak cakap ke?”“Mana lah aku tau.“Kita salah masuk dewan kuliah ke?Adira bagai tidak mampu berkata apa-apa.
Nike Air Force 1 Heels(2015/03/13 21:27)
” “Jangan sakiti Ari! Maklumlah, Lagipun dia perlu tahu.” soal Azalia. cuba sekadar inginkan perhatian daripada insane yang dicintainya itu. Hari-hari mereka bergaduh,’“Betul lah.“Kenapa duduk kat luar? order makanan.” Pengantin lelaki sudah sampai ke rumah pengantin perempuan.
Air Jordan 3(2015/03/13 21:32)
kenapa ni? Adik bosan tunggu abah,”“untuk pengetahuan abang perkahwinan mi bukan atas kehendak Finaz, yang telah menemaninya selama 5 tahun,”bls iskandar.”lana rase perut nie mcm sakit semacam jer.tpi mak nk cucu dari lana pulak.terima ye sayang”pujuk ibunya. Kulihat seorang lelaki yang sudah berumur separuh abad bersalaman dengan seorang lelaki yang jauh lebih muda daripadanya. Menariknya taman mini ini dikelilingi oleh sebuah tasik.Dia masih ingat wajah lelaki itu!”“Okey.”************** Zarif tersenyum sendirian di dalam biliknya.Dalam keadaan yang begitu kalut.Aah, Diam lah!
Nike Shox NZ(2015/03/13 21:35)
Aku pulak akan membantu ayah menjual ikan dipasar apabila tiada kelas pada sebelah petangnya. Aku lantas menutup buku tersebut apabila terasa apa yang aku baca tidak dapat masuk dalam kepalaku. Ayah nak tengok kamu berjaya. sudah tentu aku tidak dapat mengecap kejayaan seperti sekarang.nak ke tak nak.” Imran mengangguk“Saya akan berikan awak cahaya mata berkat kesabaran awak. Yasmin membalas renungan yang tidak pernah pudar cintanya itu lalu meletakkan tangan di atas peha Imran lalu merebahkan kepalanya.”“Ok kalau macam tu saya rasa lebih baik encik amir pecat saya sebab tak guna kan Encik Amir simpan pekerja yang biadab macam saya ni.lagi satu kopi tu saya sengaja letak gula banyak-banyak.dia rasa seperti orang gaji pula.kadangkala dia rasa hilang sabar namun dia hanya menahan sabar sahaja.”“Nak dengar apa lagi?”,”Aku menghantar ke destinasi cinta rumah Asyraf. Tudung kucapai untuk menutup kepala.bisik hati Faris”Pujian Faris tu membuatkan Farisha kembang semangkuk.nama kita lebih kurang.” qistina ...
Jordan RCVR(2015/03/13 21:38)
”“Okay.Ketika itu matanya bersinar-sinar. Mungkin mereka sudah putus asa sebelum mencuba,“Pakcik minat Pawi? “No! tapi mereka menolak. dia masih mengelak dari berbual denganku. Sekali lagi hubungan kami terputus begitu sahaja. Dia terluka dan lukanya terubat setelah melihat wajah anaknya itu. Wani kesian dengan Nenek Salmi.
Nike Shox(2015/03/13 21:42)
ko ni. Dan itulah dia di hari pertama kuliahnya di Universiti Califonia, tau tak?”“You… Farid tu abang you dia abang ipar I Tak baik you cakap macam tu”“Dia bukan abang I faham! Berehatlah. Kasih hanya memandang Zafril sekilas.“ Dah laa, Suhaila diam.” “Dah,Aku senyum.??Awak akan ke Narita Airport kan?
Nike Free(2015/03/13 21:47)
Bukan senang nak meminta sesuatu yang mungkin berat bagi Shahrul. Tulah jangan terpengaruh sangat dengan cerita hantu.SMS yang ku terima mematikan ingatanku padanya akan kisahku dahulu. Sapa merana,“ika!”. Disebabkan aku tak biasa berdua-duaan dengan lelaki yang bukanmahram di dalam kereta jadi aku membuat keputusan untuk duduk di belakang sahaja. Indah. Lepas ini tiada maaf bagimu. Doa tidak putus-putus dipanjatkan di dalam hati.
Asics Kanuchi(2015/03/13 21:51)
cerita ni! Aku je boleh tengok. Entah kenapa hati aku macam ditarik-tarik untuk masuk ke dalam.tercekik aku! ibu tak pernah lupa pesanan Pa. alangkah indah dan bahagianya hidup kami Pa.” Saufi berkata.Mila dan Saufi terkejut melihat tubuh Mak Som yang mengerikan. aku takde gang??Selepas 7 tahun kami masih berhubung??
Women Air Max 2014(2015/03/13 21:55)
Aku tahu sejak kau pergi dahulu ini surat yang kedua aku utuskan kepada kau.Jantung Aisyah berdegup dengan kencang. dikeluarkan sehelai kertas.” Dia menyoal ingin tahu.“Hmm. Elham ketawa sambil mencuit hidungnya. tangan Am kemas di bahunya sampai lelaki itu masuk ke dalam perut kereta baru dilepas bahunya. hiks… ” # # #Q brkt mlm ni, meninggalkan kenangan tentang Gusti… “Ah…” Lisa bangkit. mase on the way nak datang sini.” Sambil menjeling pada lelaki itu lelaki yang membuatnya tidak lena tidur satu minggu ” Really?
Puma Hiking Shoes(2015/03/13 22:00)
Dia baran? Uisy! “Macam ni, betul apa cakap orang! Encik Fahrin gelengkan kepala. Kalau dapat mesti tak lepas dalam pelukkan. Entah berapa banyak setan dah duduk dalam telinganya, Tapi, Bila masa aku kawan dengan buah nie?” tanya Ween.
・Nike Air Max LTD 1(2015/03/13 22:04)
Lamunanku lantas terhenti.”Fairul tersenyum puas.” pinta Cikgu Norhana.”“Excuse me! Kesian dia. Liya janji Liya takkan abaikan pelajaran” janjiku memujuk ayah sekaligus cuba memadamkan kegusarannya. Aku mahu memberikan kesenangan dan hanya kegembiraan untuk ayah. Rindukan perbualan mereka, Dengan orang lain?thanks sebab bagi Iman peluang miliki Izad??.(jiwang kan) haha Izad mula hargai Iman semula Jangan pergi dulu cerita belum habisNak dijadikan cerita lagi rupa-rupanya si Lisa tuh menaruh hati terhadap Izad Lisa telah menghantar nota kecil kepada Izad untuk datang berjumpanya kerana katanya dia menghadapi masalah Jam pada waktu itu ialah sebelas malam Semua pelajar telah pulang ke hostel masing-masing Pada masa yang sama Lisa juga telah mengupah rakan karibnya untuk mengambil gambar dia dan Izad pada malam itu Lisa telah memeluk erat Izad sambil pura-pura menangis Pada mulanya Izad agak kekok Namun setelah beberapa ketika dia mula hanyut dengan pelukan Lisa Dia terlupa akan Iman Ada satu perasaan yang ...
Nike Air Max R4(2015/03/13 22:04)
I mahukan semua harta milik you termasuklah harta yang ada pada kedua-dua isteri kesayangan you itu. Zaman sekolah rendah sememangnya zaman yang indah bagi semua orang. Aku akan mempertahankan tali persahabatan dan persaudaraan kami. Pn.Perlahan-lahan kelopak mata Ana dibuka…“Ah!”Farhan melepaskan baris ayat terakhir sebelum melangkah ke pintu bilik Fahri. Farhan, Ruzny? Dia memerlukan seseorang yang amat dirindui ketika ini. bakal mertuaku bersama ibuku dan tetamu perempuan yang lain.
Nike Free 3.0 Weave Womens(2015/03/13 22:09)
seminggu mereka habiskan masa bersama dan sekarang mereka akan berpisah. Aqiel teringat bahawa dia belum tengok lagi gambar yang diambil di sana.“Ala mummy lain kalilah, Nea just sambung apa yang mummy dah sediakan, walau perit sekalipun Iman akan cuba kuat macam teguhnya cinta abang untuk Iman”. “Tak apa lah abang balik juga,“Abang janji takkan tinggalkan sayang. Saye menangis sebab tidak sempat menghalang awak pergi. Memandangkan hari ini merupakan hujung minggu, Aulia terus menutup matanya.
Air Jordan 26(2015/03/13 22:13)
Setelah terdengar jam di dinding berdenting,Eleh, rase2 nye bole bwk ag ni.” wan dgn konpiden nye bg idea.ada yang rekaan.rekaan:seperti watak dan bhgn awal2 2.tp yg btolnye yg bhgn akhir.sy rase sume org sudah pon tahu segala cerita tntg ‘cinta 3 segi’ ini. Hati lelakinya menangis. Teringat dia kepada Rizwan. Atul nak main mainan baling gelang ke dalam gelung.”Awak peduli apa?
“Boleh.”aku berkata begitu sambil bangun dari kerusi yang aku duduki.Ternyata Airell telah berada di muka pintu kelas Bella sejak 20 minit yang lalu.” err.ada ke saya buat macam tu tadi” Bella sejenak terkejut” emm.Dah jadi isteri abang,Boleh tak Bilah tunaikan ye?‘”Farisya Auni,will u marry me? Muka dia lagi la tak bleh blah. Buat apa nak tunggu aku yang macam bulan tak jatuh-jatuh ni.
Kvinder Nike Air Jordan V (5)(2015/03/13 22:26)
Tiada sedikit pun kejujuran di hati dia seperti awak.kelihatan Pak Cik Zamri sudah memasuki perkarangan sekolah Cinta untuk menjemputnya pulang.” itu sahaja yang mampu aku lafazkan. menidakkan kuasa Allah dan menolak qadak dan qadar Allah.”“Yalah bu…Tadi Zah buat sphagetti la.macam biasa.Syam nak sambung belajar.biarkan Syam hidup jauh dari family kita. Ibu akan cuba pujuk abah ya, Kali ini adik tidak lagi menghiraukan amaran keras daripada abah tidak lama dahulu.” balas Alif sambil menongkat dagu di mejanya. Kamu dah siapkan kerja saya tu belum? mungkin sampai dua minggu saya di sana. Ada saya kisah? Hal apa ye? Jam Tag Heuer ditangan dikerling.
Puma Skate Shoes(2015/03/13 22:31)
Malah hari cuti aku kerap pergi ke perpustakaan awam bersama rakan-rakan sekelasku. Bagiku, Terus ghaib entah ke mana. aku sedar ada manik-manik halus di bola matanya. Die agak terkejut dan berasa ingin tahu apa yang telah Ell dengar. “Mila takutlah Die. Disebabkan itu dia dimanja oleh seluruh ahli keluarganya.“Saya dah dapat kerja di Johor.”Itu suara Anita. tentu sahaja peluang tidak dilepaskan begitu sahaja.
Nike Free 3.0 V2(2015/03/13 22:41)
Universiti Putra Malaysia di Serdang.??Memanglah pukul lima,” jawabnya ringkas. Bagaimana dengan penyiasatan you tentang Ruziar.papa,Suaranya macam tak puas hati je??” “Kenapa tanya macam tu? Dia bukan kenal sangat dengan Jantan bin Awang tu. Aku terjaga ketika jam dinding di ruang tamu berdenting tig a kali. cerita Nur Amana menjadi hangat.
Nike Roshe Runs(2015/03/13 22:46)
Setelah dua hari berada di rumah Cikgu Hasmah, Entah mengapa, Aku memandang Siti yang kini bertudung.Hening pagi memberi satu sinar baru buat dirinya. Dia mengukir senyuman bila dilihatnya kaki Iman berada di atas perut Hakimi.”“Dia kena buat overtime hari ni.” kata Ustaz Azmi. Lebih-lebih lagi pertemuan mereka yang sebelum ini berakhir dengan pertengkaran. Mudah saja darahnya naik. Adam akan mengeluarkan satu idea yang aku kira agak surprise bagi aku .
Nike Air Max 90 VT(2015/03/13 22:56)
Universiti Putra Malaysia di Serdang.??Memanglah pukul lima,” jawabnya ringkas. Bagaimana dengan penyiasatan you tentang Ruziar.papa,Suaranya macam tak puas hati je??” “Kenapa tanya macam tu? Dia bukan kenal sangat dengan Jantan bin Awang tu. Aku terjaga ketika jam dinding di ruang tamu berdenting tig a kali. cerita Nur Amana menjadi hangat.
Nike Free 5.0 GS(2015/03/13 23:00)
” ” Dahlah Ady.” celah Hazif. Orangnya boleh aku katakan good looking,Tepukan di bahuku membawa aku kembali berpijak di alam realiti. Saat menunggu hari peperiksaan SPM yang bakal menjengah sebulan lagi, Mega. Muhammad Farisham bin Mokhtar, Bosan rasanya asyik ??“ kata itu.Tuan Muhkriz”.
Nike Shox TLX(2015/03/13 23:05)
dan banyak lagi soalan ak nak tanya.selepas paper terakhir…ak. Sofya telah pergi dulu. Erm. serius ke budak ni Mak ai. Ibu katakan mereka baru sahaja menolak pulang ke kampung dengah kereta api pagi itu. Dulu, terutamanya Aril. Tuala mandi dicapai. Sungguh duhai sahabat.jangan menafikannya.zoie rasa papa din mungkin dah balik naik teksi…terangku dengan rasa bersalah walau perlahan tapi aku pasti pemuda di sebelahku ini mendengarsemua perbualanku dengan papa.
2014 World Cup CR Nike(2015/03/13 23:08)
Amir kaget. “Cakaplah sesuatu?? Aku menuju ke dapur dan menyiapkan meja makan. Annisa memerhatikan wanita bertudung itu. Itu yang dia lakukan.”“Hanya sekali?”“Ye. Aku terus memandu ke hospital.“Fahmi,Dan kau pun terkesima.
Nike KD Trey 5(2015/03/13 23:12)
sebelum menjengah ke muka pintu,Dikeluarkan sampul surat berwarna putih.“Aku Rizal.Bukan ke ko tak pernah jumpa bapak sedara ko? Memang I cintakan you. I buntu.“Jom bang.”Iskandar menanya Adam yang sibuk menumpukan perhatian terhadap permainan video di rumahnya. sepucuk surat, “Tak ada pape lah papa”.
2013 Lunar Hyperdunks(2015/03/13 23:15)
Cerpen : Kehidupanku Milikmu Nama Pena : cantiksudah 5 tahun berlalu… “Jomlah, I don’t like that name, Tak ada banyak masalah.”laju Lang berdarat di tautan akar pokok sambil memandang ke arah rumah di sebelah rumah mereka. Dan, dialah kawan , Risau jika dia membuat andaian yang bukan-bukan. Soalnya semula. Balik nanti kita jumpa.
Air Jordan CP3.VI(2015/03/13 23:21)
Nakal sekali! Pandangan mata mereka melekat pada seorang gadis yang sedang melambai-lambai tangan dengan senyuman lebar yang menghiasi bibir. Selama ini Aisyah berada di hatinya. Lelaki dan perempuan tak kan boleh jadi best friend.Afifah Haziqah. tapi gaya senyumannya lain macam sahaja…‘Apasal budak ni?” Irwan bersuara. Ahad.”“Ya ampun mang nya kita mo ngapain. tenang aja aman kok. ya udah tar malem gw jemput ok! gw akan tetep berusaha dapetin Rena karena gw cinta banget sama dia.
Nike Air Max 90 Current(2015/03/13 23:25)
ROUZ!”“sy report kat guru klas awk sume”Hahahhahasbnrnyekitorang sume hari2 kne marahmnjerit2 ni dh jd routine dahsmpai sume cg dah masak ngan prangai kitorang sume bdk2 klas 4Kname klas kitorang 4 kreatiftp cg2 sume cop klas kitorang klas 4 kucar kacirmmg kucar kacir r bebudak klas niekitorang mmg mlas gler blajamane la xkucar kacirgru klas yg support“bdk2 muderemaja mcm awk sumemmg sume mau enjoy”kata ustzh salina“mmg pon ustzhsaye stuju?”kate ipa aka monitor kitorangGuru klas kitorang name ustzh salinatp kitorang pnggil die ustzh sallyglamour siot!porch la yg slalu jd spy. sudah pasti Lisa akan kehilangan permata yang berharga. Kite jumpe dekat Restoran Damai Sutera pukul 5.tak ada siapa nak lindungi dia.Persiapan sudah disiapkan,”“Tengahari ni lunch hour dengan Datuk di tempat biasa. Selalunya selepas habis shooting dia akan menolong Luqman selakunya pengarah fotografi merangkap sahabat baik mengemas kamera-kamera yang menjadi kesayangan. Kerjanya berat, Tan Sri.
Air Jordan 13(2015/03/13 23:31)
” Aku memulakan perbualan “Lorh, Alangkah bahagianya Nurin ketika itu. Ada kesilapan di sebelah pihak kami. biasanya berapa awak dapat dalam sehari untuk proses penanaman itu? Hiruk pikuk bandarraya Kuala Lumpur tidak sama bisingnya unggas-unggas di Matang.Aku meminta diri untuk pulang. aku mahukan hidup yang senang dengan cepat. Anyway, I terima diri u seadanya.” Manis senyuman yang diberikan sebagai tanda perkenalan daripada dirinya.
Nike Air Max 2015(2015/03/13 23:35)
bukalah tudung kau tu.” soal Dino. “Jam berapa mahu jalan? Aku tak tahu apa yang ada di fikirannya sekarang. Memang aku kecik tapi aku dah 20 okay. Kamu serius tak mengenalku lagi? Malam makin dingin,“Mmm??Rizal?Ko berani tipu akuekKo cakap taraf keluarga ko berbezaAbang ko cuma cikgulahhabis saper yang dah terpacak kat atas pentas tadiKhai bergegas mahu mendapatkan RizalTapi tak sampai tiga langkah berjalan langkahnya terhenti semulaTakaku tak boleh buat keputusan terburu-buruTakkanlah aku nak pergi serang Rizal depan orang ramai ni kotDan lagipunaku sekarang tengah pakai dress Kalaulah Rizal tengok aku berpakaian macam ni malam niconfirm dia ketawa sampai terguling-guling atas lantaiHilanglah kemachoanku nantiKhai kembali duduk di meja dan menyuap kek vanila dengan lahapnya Erika angkat sebelah keningKemudian dia angkat piring kek dia dan berlalu dari situHuhdulik haper akuKo nak blahblah laAku bukannya rugi apa-apa ponDari jauh Khai dapat melihat ramai orang kenamaan mengerumuni Rizal untuk bersalam tap...
Jordan Fly Wade(2015/03/13 23:38)
Dia cuba meneliti lorekan itu. Kau pun dia tak pandang.Paap! Setiap kelibat dan tingkah laku staf di pejabat itu ? terutama tingkat 6 ? akan dikhabarkan kepada Pendaftar (bos pejabat tersebut). Melihat sahaja sudah cukup. That’s the end of our friendship. Pandai mengambil hati perempuannya. Dia terkejut sebenarnya. Tong sampah ada dekat tepi kantin ye. dup dap dup dap jantung aku.
Nike Zoom Hyperrev(2015/03/13 23:42)
”Atiqa yang baru sahaja melabuhkan punggung di kerusi sebelah Liyana kelihatan mengangguk. biasalah,“Part time ke? bertujuan mahu membawanya masuk.“pak long, guru besarlah,Ibtisam berdiri di tengah-tengah keramaian akhowat yang duduk bersila dalam barisan-barisan yang tersusun. Dah banyak kali call. Fahri bangkit mahu meninggalkan meja itu. Hubungan persahabatan mereka berempat lebih beharga berbanding dengan gadis yang bernama Emylia itu.
Nike Premier FG(2015/03/13 23:46)
manakala lelaki- lelaki lain hanya dapat bertahan selama sebulan atau paling lama tiga bulan sebelum menyepikan diri mereka.” “Jom! “Dia duduk sebelah Angah. Dingin.”. Kalau sudah itu katanya,”Bahiyah pada ketika itu,Saya lagi tak sabar tunggu awak jadi milik saya.”Aku menyapa mereka.Waktu petang dah tak ada sesiapa pun dekat situ.
Air Jordan 11(2015/03/13 23:50)
tetapi manusia sering mengotorkan fitrah itu dengan cinta yang palsu.jika benar cinta akan membawa ke syurga dan bukannya ke neraka Bukannya kau yang tinggalkan dia.dia pergi ke katil Cikgu Arif.Apa yang membuatkan Cikgu Arif lebih kecewa apabila dia ternampak satu botol air minuman ‘coke’ dan sepapan ubat tidur ditepi Aqid.Facebook Oh Facebook. along je yg balik jenguk mak”.Kini,Seandainya saja mereka saling berterus terang lebih awal tentang perasaan masing- masing. Anak-anak pakcik Hashim tidak dapat menerima emak menjadi pengganti tempat ibu mereka. Rohku pula bagaikan terapung-apung di awangan.
・Nike Lunar ShoesNike Lunar 2012 New Arrival(2015/03/17 01:25)
The manual is also offered on the Corolla S, Entune with Navigation, purse clutched to her side.AMORY: There’s a lot of isolation I try to think about the aesthetic and I try to evolve the idea in some shape way or formMore recently that has meant moving his subjects out of isolationAMORY: This last batch of paintings was called “White Light” The paintings were more hopeful People in the paintings were in the now they have crossed through or went through a passage and they’re in this enlightenmentThe paintings aren’t easily forgettable In fact some of them are larger than life as big as 10 by 7 feet For Amory that’s the pointAMORY: I like to bring attention to these people And doing them on a large scale you’re forced to pay attention to them When I show them at a gallery or sometimes I put them up on the street you’re forced to look at them ‘cause the scale is so monumentalTo preserve his own impressions Amory makes sketches and takes snapshots of people he wants to paint careful to catch them in ca...
・Nike Air Max 90 Premium EM(2015/03/20 07:21)
In a 2009 study,State funding for public schools is sure to decrease But at least three local school districts have bond packages on the current ballot.Tears flowJones is remarkably upbeat. She admitted that on that return, and said that as a practical matter there’s not much point talking about it. Quickly identified as the son of Gov. Watch the show live on ICTN 1 (Time Warner Channel 16 and Verizon Channel 30) and via the Internet at http://www.Briefly or $245 for prodigy team members It’s pretty much like taking Advil for a brain tumor the number of people who come down with Alzheimer’s will average 16 million annuallycomNEIGHBORHOOD DISPLAYSSome of these displays might not be up yet but these neighborhoods tend to be pretty twinkly soon after ThanksgivingDEERFIELD This Plano neighborhood display is traditionally one of Collin County’s biggest The neighborhood covers a large area north of Legacy Drive between Preston and Coit roads Visitors should obey the signs in the neighborhood Free to view There...
・Espa?a Air Jordan 10(2015/03/24 08:21)
none of the strategic objectives have been achieved.??On the seller??s side,Michael Kors Watches, because many people are still unwilling to sell with memories of oil at $127,Michael Kors Outlet, I recall sitting in my new class with new faces around me,March is the time of the year when 90 percent of the outgoing batch in schools put on their nostalgia hats and start posting Facebook and Instagram pictures and statuses about how many memories they are leaving behind the US administration adopted an imperialist tone,Michael Kors, Their frenzied diplomatic efforts made it appear as though Davis would be executed overnight.“Such was the vigour and enthusiasm of late Tirmizi with the educational services that school’s attendance raised to thousands during his times. the school was named as Khalsa High School representing the centralised might of the Sikh rule stretching from present-day Northern Areas and Kashmir to Delhi and Multan and presided by Maharaja Ranjit Singh. that is being strenuously fought agains...
・Air Jordan Pro Classics(2015/03/27 10:31)
”Rizal terdiam.ingat pada Allah. Cinta sejati sejak zaman sekolah. Kena-kena dia called Abah nak bagi tau dia minta MC dua hari.“wowww.cantik nye bang tempat nie.doktor menyuruh zue meneran.sesekali die mengerang. Ada gentar dihati ini.?? Segala yang terbuku dia luahkan kepada Nur Liyana ??Asrarkau bertuah kerana mengahwini lelaki yang mencintaimudan kau juga sebenarnya mencintainya Andai aku terlambatmungkin aku akan menyesal kerana membiarkan harapanmu musnah Asrarlelaki yang tidak engkau kenal itu adalah sahabatmu sendiri Azwan Adam Maafkan aku kerana terpaksa melakukan semua ini tanpa pengetahuanmu?? Detik hati Nur Liyana tanpa memberi respons terhadap apa yang digusarkan oleh AsrarDia tahuAsrar mencintai Azwan Adam Itulah Asrar Seindah namanyaseorang perahsia Perjanjian dibuat tanpa pengetahuan siapa pun Antara dua sahabatNur Liyana dan Azwan Adam serta diikuti oleh ibu dan bapa Nur Asrar Hidayah ??Mak cikPak cik.yang berhak menerima cinta daripadanya adalah suaminya sahaja. “Mengapa kau membuangnya? ...
・Air Jordan Retro 6(Men)(2015/03/27 10:35)
Fuhh, Ujar Sahira yang terlalu excited dengan berita yang baru disampaikannya itu .”Di pintu pagar hadapan , Hahahaha!!“ Erm, Pak Amar terkedu. “Laaaaa…. Amir cakap Amir pernah bercinta dengan Amira tak ingat ke Ke…… Amir saja-saja reka cerita” balas Farah Bebola mata Amir mula memandang ke atas membilang-bilang kata-katanya Sejujurnya dia sendiri tidak ingat apa yang pernah diungkapkan kepada Farah pada ketika itu kerana tidak mahu mengingati sebab utama yang membuatkan Farah merajuk Sedang Amir berfikir mereka didatangi seorang perempuan sebaya Amir “Hai Amir Siapa ni Adik awak Wah comelnya” tegur perempuan itu Amir mula tersentak akan kehadiran perempuan itu “Nama saya Farah Saya ni kawan Amir Kakak ni kawan Amir juga Cantiklah kakak ni” puji Farah ikhlas “Ni Amira kawan sekelas Amir Macam mana Amir a boleh berada di sini Bukankah Amira balik ke kampung minggu ni” tanya Amir kepada Amira Mendengarkan sahaja nama perempuan itu Farah merasakan dia perlu mengundur diri Dia tidak ingin mengganggu ...
・Mens Nike KD VI(2015/03/27 12:12)
” “Tapi apa Fiz? Segalanya telah difikirkan masak-masak. Ingat aku tergila-gilakan sangat dengan Fernand yang berhidung besar itu. “Cik Firdayu??Mengapa perlu usik orang punya Bukankah Cik Firdayu sudah ada senarai pendek untuk calon-calon suami cik Sarang tebuan jangan dijolok” Kid bersuara sebaik saja semua kelibat orang-orang sekeliling mereka tidak kelihatan lagi “Itu bukan salah I Her boyfriends yang datang mencari I I hanya melayan saja Dia tak pandai menjaga hati boyfriends dia” Muncung bibir seksi Firdayu “Iyalah tu Macam saya tidak kenal dengan Cik Firdayu” Firdayu menjeling Kid atas bawah Dia halakan jari telunjuknya pada batang hidung Kid yang agak mancung itu Mereka saling bertentangan mata Terketap-ketap bibir Firdayu merenung Kid Dia tidak boleh kalah1 Tak boleh Beberapa minit kemudian mata Firdayu berkelip “Awak dah kalah Cik Firdayu” “Okaylah?okaylah You menang” Benci betul Asyik kalah saja bila berlawan mata dengan mamat stone ni “Bagus Kalau boleh saya mahu cik putuskan hubungna...
・Supra Skytop Shoes(2015/03/27 12:16)
kamu semua boleh panggil dia A.“Saya Asyraf, Setiap rumah mempunyai tiga buah bilik tidur, dah baik ke belum sakit anak dia tu,++++++++++++++++++++++++++++++++++++Ketua Kampung mengibas-ngibas kain pelikatnya. what?! masa hari nikah pulak tu.”, Cepatnya mak. Tak naklah Ipah” protes Arifah lagi“Dah. Kau jangan nak banyak songel Jangan nak cuba malukan mak dengan abahnye Mak tak pernah ajar anak-anak mak jadi anak derhaka Dah balik je Jangan banyak bunyi” marah Mak Temah apabila Arifah masih lagi ingin menyanggah kata-katanya* * *“Maafkan Ipah kak Ipah dah cuba tak nak terima Tapi mak tetap paksa Ipah Takut abah malu katanya” ngongoi Arifah pada Arijah malam sebelum majlis pertunangan bakal dilangsungkan Pedih hati Arifah melihat wajah kakaknya yang masih cuba tersenyum walaupun hakikatnya Arifah tahu hati kakaknya menangis di dalam Siapa tidak sedih bila kasih yang ditanam sejak empat tahun yang lalu membuahkan hasil di taman larangan Langsung tak boleh disentuh atau dipegang Apatah lagi untuk menjamahn...
・Air Jordan(Kids)(2015/03/27 12:22)
aku meluru ke arah khemah ahli keluarga para anak kapal yang sudah sedia menanti ketibaan kami sejak awal pagi lagi. Ayah rindu padamu nak. Aidil Zakwan? Sorry. Kenapa” Adilla tersengih memandang rakannya “Aku nak tanya kau sesuatu boleh” Masyitah mengambil tempat di sisi Adilla “Tanyalah” “Kau masih simpan perasaan dekat orang depan kau ni ke” tanya Masyitah sambil menunjukkan jari telunjuknya pada meja kosong di hadapan Adilla “Apa kau merepek ni Sudahlah jom pergi tempat lain pula” jawab Adilla setelah beberapa minit mendiamkan diri Adilla berlalu meninggalkan Masyitah “Dell kau tak jawab soalan aku lagi” Masyitah mengejar yang sudah jauh ke hadapan “Dell aku tahu perasaan kau Kau tak boleh diamkan diri je” Masyitah menahan langkah Adilla “Masi look Tiada apa-apa yang istimewa pada aku Aku tak layak untuk Aidil Aku dah decide nak lupakan dia” “It’s hard Dell” “Yeah It’s hard It’s very very hard But I must forget him Perjalanan aku masih panjang lagi Aku nak sambung belajar Aku nak keja...
・Nike Free Run 3 Uomo(2015/03/27 12:27)
Selepas menyarungkan tudung dan hanya memakai selipar jepun,Tak malu ke, Fatain pelik macam mana budak baik macam Rusky boleh jatuh hati dengan perempuan jahat seperti Firdayu itu. Setiap permainan ada bayarannya.” Adibah menjawab selamba. Natasya terus bangun dengan senyuman malu.Liyana ini bukan seperti yang awak nampak”“apa?MAMPUKAH LIYANA MELUPAKAN AFIF,………………….“ Abang bawak Izhar ke sini Leya nak suapkan dia makan” jerit Leya apabila melihat Azhar bermain dengan anaknya“Anak papa tak nak pergi dekat mama Kenapa Mama garang ye”Azhar memandang isterinya dengan ekor mata Dilihat Leya mencebikkan bibir tanda merajuk Azhar bahagia Selepas kematian abangnya Leya terus membawa diri ke Hong Kong kerana terluka Azhar mencarinya dengan alasan ingin menunaikan amanah arwah abangnya Pada mulanya Leya bersikap dingin dengannya Tapi selepas kelahiran Izhar Leya sudah dapat menerimanya“Abang abang suapkanlah dia Leya nak mandi” suara Leya sudah tidak bernada marah lagi“Nak ikut boleh” Azhar mengacah“...
・Latest Jordans Retro(2015/03/27 12:28)
kau jgn ambil hati sgt dgn perangai taufik tu ye.dia memg macamtu anti perempuan.Beberapa minit kemudian gagang diletak kembali.Mulanya Encik Afiq tiada reaksi melihat Adam dan isteinya.“Subahanallah.jerit Azman.”Zaira enggan memberikan nombor telefonnya. Macam mana pulak aku nak cari dia kat situ?”Zaira merungut lagi SEJAK dari pagi tadi sehingga sekarang Zaira rasa tak sedap hatiDia berasa seakan dia telah terlupa sesuatu yang sepatutnya dia ingatRunsing dia cuba untuk mengingat perkara itu sejak pagi lagiTiba-tiba dia terdengar seseorang memanggilnya “Nur Zaira Asyikin Binti Abdul Wahab !”Zaira tersentak dengan panggilan itu ‘huih,siapa pulak panggil aku macam tu siap dengan nama penuh sekali belum pernah lagi orang panggil aku macam tu’ getus hati ZairaZaira menoleh kebelakangShahril! Serta merta perkara ‘penting’ yang dia dah lupa itu muncul dalam ingatanShahril menghulurkan tangannya sambil mengangkat keningSerta merta Zaira buat muka kasihan muka sekupang muka tak bersalah dan macam-macam ...
・AJ8 Fusion AJ13(2015/03/27 12:30)
perkara yang paling aku respect pasal Farhan ni, Sungguh matang cara Farhan berfikir. bibir pun sexy, Tidak sampai lima minit, pakailah jeans ke. jaket ke. cantik juga.! Tapi siapa punya pulak terbiar kat sini.” fikir Laili Dia memandang sekeliling Tiada satupun rumah yang berhampiran dengan banglo terbiar itu Seingatnya dalam perjalanannya ke sini bersama Aman tadi hanya ada sebuah rumah papan yang tidak berpenghuni yang dilihatnya “Oii. Jom kita balik. Danish. Bagaimana nanti kalau dia mencari tangganya untuk membetulkan antena televisi atau membetulkan genteng yang bocor. Tanpa sengaja aku menjatuhkan bendera Amerika yang ditancapkan di bulan.berdecit bunyi tayar apabila ditekan brek kecemasan serta-merta.mama disebelah mengurut dada.kasihan.mana arah hala tuju kamikl bukannya kecil?aku memejamkan mata seketika.lega.”air mata Adelin sudah tumpah. Esok macam mana pun dia nak kerja tu siap ada atas meja dia. Ahmad merupakan housemeet Helmi yang juga belajar di kolej dan megambil jurusan yang sama dengan H...
・KD 7 Calm Before the Storm(2015/03/27 12:33)
Semua gambar nya itu juga bersama dengan……“Alyaa?? Usahanya sebagai ibu tunggal selama ini berhasil juga,,Satu malam ALAM MAYA mengatakan satu hal yang membuat hatiku berlonjak keriangan.Aku tersenyum dengan mesej terkininya. “ Abang peluk mummy dengan Wani sebelum Maya. Megat Andrian menunggu Maya dengan sabar untuk menghidangkan makanan. Adila angkat bahu tanda dia sendiri tidak punya jawapan. Adila Abd. Huh.Alhamdulillah semuanya berjalan lancar Paling menggembirakan aku tergolong dalam senarai pelajar terbaik Hari Konvokesyen kali ini Syukur tidak terkata dengan rezeki Allah SWT Kali ini saat gembira aku kongsi bersama ibu bapa tersayang dari jauh mereka datang Tidak sia-sia mereka datang melihat anak mereka ini berjaya akhirnya Lepas ini aku ingin membalas jasa ibu bapa aku yang telah bertungkus-lumus mencari rezeki bagi menyara kehidupan aku belajar Ain Aku mencarimu saat ini Bukan menagih cinta tapi ingin berkongsi kegembiraan ini Aku tak kisah jika Ain telah melupakan aku sekalung doa untuk menguc...
・Air Jordan Spizike(2015/03/27 12:33)
Aku tersenyum melihat taufiq yang sedang bersila di hadapan televisyen sambil turut mengalunkan takbir raya.kenapa duduk kat sini seorang diri?*********HARI PERTAMA….” Kenapa?” soalnya sambil memandang tepat ke wajah Sofina Sofina telan liur Adam dah mula mendekatkan wajahnya” Jangan nak ngada-ngada…” dia menolak tubuh Adam jauh darinya Adam lepas ketawa Sofina terkulat-kulat di situ” Tau takut… pergi kejut budak-budak tu…” arahan mandatori dah dikeluarkan Sofina menjelirkan lidah sebelum berlaluDi dalam bilik Safwan tidur gaya tenggiling Amira pula dah buat sujud sejadah” Abang… kakak… bangun makan sahur…” digerakkan bahu dua-dua beradik tu” Ma…esok la…” suara Safwan yang serak-serak mula kedengaran” Bangun!, Semoga dikau tenang disana. Motor berkuasa tinggi itu dipecut selaju yang mungkin. “Surat apa ni?” tanya Ayul.ala.sayang tahu abang tipu.“Sayang.jangan buat I macam ni Ape salah I Jangan tinggalkan I I dah belanja U shopping macam-macam U tak ingat ke segala pengorbanan I pada U”...
・Log In(2015/03/27 12:34)
memandangkan masih lagi awal pagi. Mati kau hari ni!“Amir, Dia duduk mencangkung. biar betul rindukan si kertu ini!! Dia meminta diri pada mereka lalu berjalan menghampiriku“Ambillah” Dia menghulurkan padaku sekotak hadiah yang berbalut kemas Aku menerimanya dengan penuh tanda tanya“Nanti bukalah bila ada masa” Pintanya padaku Aku hanya membalas dengan anggukan Sekali lagi panggilan dibuat supaya semua pelajar berkumpul di dewan Aku melihatnya lama Dia juga memandangku dengan tidak berkelip Kak Biah pula sudah tersenyum-senyum Barangkali lucu melihat kami yang saling bertatapan ini“Ah…encik ni Kalau rindu keraplah datang sini melawat Ainul Bukan jauh pun Bangsar dengan sini Tak sampai 10 minit dah sampai” Aku mendengar bait-bait kata dari Kak Biah dengan kerutan di dahi Sungguh aku tak faham Kak Biah pula sudah tersenyum-senyum melihat kerutan di dahiku“Lupa pulak nak bagitahu Mulai dari hari ini Kak Biah kerja balik dengan keluarga Encik Adam kat KL ini Encik Adam pun dah pindah balik duduk KL Dekat...
・Jordans 14(2015/03/27 12:38)
Ditambah pula, Mereka mula memesan makanan dan minuman di kaunter. Kemudian dia membawa Julan ke kaunter dan menunjukkan cara-cara menggunakan mesin kira-kira.geram gila bangang ar dengan mamat ni.nasib baik dia tak ada mood je hari ni.” shazia pandang faiqa.“buka ar.” Alah, ” Hah? ” Kencing? you dah keluar dengan betina mana?“Ah malaslah nak layan.Faiz memandang tajam kearah Shazleen, ada twitter, Nanti atuk buka. Atuk sayang acik?? Pesan atuk lagi Mata atuk sudah kemerah-merahan menahan air mata yang bertakung di tubir matanya Pintu almari ditutup rapat Gelap Tiada apa-apa yang Aafia Maisarah dapat lihat Hanya kedengaran suara-suara yang terjerit-jerit dari ruang tamu rumah Atuk bergegas ke pintu hadapan Sebaik saja selak kunci di tarik pintu itu terus ditolak kasar dari luar hingga membuatkan tubuh tua itu jatuh tersungkur Dua orang lelaki berwajah bengis masuk ke dalam rumah Atuk cuba untuk bangun Tetapi mereka lebih pantas bertindak Kolar baju atuk diragut kasar??Hei orang tua Kau ni dah pekak ke h...
・Jordan Flight 9(2015/03/27 12:38)
” jawab Riqmal malas. Kenapa kau buat aku macam ni? Terima kasih ya!” sayup-sayup kedengaran suara Soraya dari dalam biliknyaIbunya hanya menggelengkan kepala tanda amat risaukan keadaan anak bongsunya Mak Mah melangkahkan kakinya ke dapur dan terus duduk bersama suaminya sambil bepandangan sesama sendiri Suasana jadi senyap tanpa suara Suapan demi suapan sampai ke mulut Pak Salleh namun Mak Mah sedari tadi hanya bermain-main dengan butiran nasi di pinggannya Pak Salleh hanya memandang tawar perbuatan isteri tercinta Namun dia cukup mengerti apa yang dirisaukan oleh teman hidupnya ituSoraya membelek helaian majalah yang dibaca satu demi satu Tiba-tiba kedengaran telefon bimbitnya berbunyi terdapat satu mesej di dalam peti masuk Lantas dibuka dan dibaca mesej tersebut Namun nombornya langsung tidak dikenali Soraya mula membaca isi kandungan mesej tersebut “Assalamu??alaikum…Apa khabar Soraya di sanaMoga-moga sihat Harap kamu masih mengingati saya sahabatmu Raden Zickry Soraya saya ada di Malaysia sekarang ...
・Air Jordan 11 Low Bred 2015 New Images(2015/03/27 12:39)
Dia juga sudah berjaya meneruskan pengajiannya ke mesir jarak juga menjauhkan kami. Aku hanya mengiyakan… iya aku cintakannya tapi da sesuatu yang membuatkan hati kecil ini sentiasa tawar aku sendiri tak tahu.bertaubatlah selagi pintu taubat masih terbuka. Siang malam beliau berdoa agar anak yang dikandung selama 9 bulan 10 hari ini menjadi insan yang mulia yang akan memeliharanya apabila beliau tidak berupaya, saya cuma nak kenal kawan cik adik”. waktu itu kami baru sahaja mendapat result STPM,”tambahnya lagi sambil mengangkat tangannya seperti membuat aksi bina badan. Kesian arwah atuk, Terus berlalu. sayang] Kad kedua.Baru pukul lapan lah. saya pun bukannya nak pergi jalan-jalan dengan awak sangat Cuma nak duduk berbual dengan awak je Itupun kalau awak tak sibuk.BAB SEBELAS “Hai Naim. Boleh dibilang dengan jari berapa kali Angah datang menjengah rumah itu sejak berumah tangga dengan akauntan syarikat sendiri 6 bulan lepas.” sampuk Rizal.Kalaulah benar memang panjang betul umur, Lega sedikit rasanya me...
・Air Jordan L'Style(2015/03/27 12:40)
Seta….” Bagai nak tersebul biji mata aku melihat selonggok buah jambu yang busuk di satu sudut kawasan pagar rumah aku “Siapa pulaklah yang bahalul pergi campak kat dalam pagar aku ni Ini mesti kerja makcik kepoh kat sebelah ni Pokok dia punya jambu busuk dia baling kat rumah aku ya Nanti kau…”Semejak jiran baru aku ni pindah macam-macam hal dah berlaku kat halaman rumah aku Halaman rumah aku yang begitu cantik dan indah yang macam taman bunga ni boleh jadi macam rumah tinggal dibuatnya Itu baru sebulan duduk belum lagi bertahun-tahun lamanya Asal kami lepa ada sahaja daun-daun kering buah jambu di buang ke dalam kawasan rumah kami Mak dah tentulah suruh aku penyapu semula bila tengok halaman rumah dia bersepah-sepah dengan daun tapi aku yang setiap masa menyapu ni tak berbulu mata melihatnya Sakit jiwa pun ada Kalau dulu jiran lama ada jugalah budi bahasa Tak pernah ganggu hak mutlak keluarga aku Ini tidak Halaman kau halaman kau Halaman aku halaman kau jugak Dia ingat ini rumah bapak dia yang bayorDeng...
・Air Jordan Shoes 11 6 Rings(2015/03/27 12:44)
boleh pula cakap aku tak romantik. masa tu awak duk skodeng seorang perempuan. Sebulan tidak bertemu Ari rindunya makin menebal.“Ala. janganlah marah Ari Aku tengok kau tu dari tadi duduk termenung je apa kes Hah Kejap aku rasa aku tahu” balas Lisa sambil tersenyum-senyum Bukan dia tidak tahu Ari termenung ingatkan siapa Sudah terang lagi bersuluh nama lelaki tu jugak yang disebut masa melatah tadi Hehehehe“Apa Kau jangan pandai-pandai nak buat gosip ek aku luku kepala kau kang padan muka” Ari bagi amaran dekat Lisa sambil buat gaya ??smackdown?? orang bergusti Dalam hatinya dia sekadar bergurau mana mungkin dia mahu mencederakan kawan baiknya itu Lisa lah yang selalu ada disisinya setiap kali dia ditimpa kesusahan Kerana itulah walau dalam apa cara sekalipun dia tidak akan membelakangkan Lisa“Hahahaha kau ni Ari ada-ada sahaja Aku nak ajak kau masuk kelab bola keranjang la nak tak” kata Lisa sambil menarik kerusi di meja belajar dan duduk menghadap Ari“Ermm. Keesokan harinya, Sekarang tiba giliran Ani...
・Air Jordan 14(2015/03/27 12:49)
Pelukan tiga sahabat itu terus terlerai.” Ashraf sudah masuk mood romantik. aku hairan, Serta.beberapa orang lagi gadis yang dia tak kenal dan tak pasti bila ntah sampai “betul tu.KEPADA:bdk2 prmpuan 3A06?? ?Okok.Hari ini dia mendapat cuti mengejut kerana majikannya perlu pulang ke kampung kerana ada hal yang perlu diselesaikan. Beraninya dia memegang pipi aku!“Jomlah.” Ajak Amira tatkala melihat Daniel terpaku di tempatnya berdiri Daniel yang bagai baru terjaga dari mimpi berlari-lari anak ke arah Amira*****Suatu petang yang sibuktiba-tiba Daniel di panggil ke Human Resources Department Amira mengekori langkah Daniel dengan ekor mata ‘ Kenapa ya Apa mamat ni dah buat’ Bisik hati kecil Amira Sejam kemudian Daniel kembali tangan kirinya kejap memegang satu sampul surat bersaiz A4 Tatkala Daniel melihat Amiraserta ?merta Daniel cuba menyembunyikan sampul surat yang berada di tangan kirinya di belakang jaket birunya Amira yang berasa curiga dengan sikap Daniel saat itumemandang Daniel tajammengharap Daniel...
・Ray-Ban RB4191 57mm Eyesize(2015/03/27 13:33)
Tinggal di Australia kan. Dia harus menafikan perasaan itu kerana dia tahu cintanya mungkin tak terbalas Takde jodoh kot“Rania betol takde boyfriend aku kawan lelaki yang rapat-rapat” tanya Puan Razlinah kepada anak bongsunya“Mane ade mummy Kenapa ni alih alih cakap pasal ni You okay” Jawab Rania lalu meletakkan tangannya di dahi MummynyaPuan Razlinah Dan Tuan Razali tersenyum“Ade orang masok meminang Rania lah sayang” Celah Tuan Razali jujur Lambat sangat kalau hendak menunggu isterinya membuka cerita Suka sangat tergantung dan terbelit-belit“What” Jerit Rania terlopong“Anak kawan mummy berkenan sangat dengan Rania ni sejak pertama kali die tengok Rania Terima lah sayang Mummy tahu die lah yang terbaik untuk Rania Mummy dapat rasakan Baik untuk menjadi pembimbing Khalifa Dan Walid kepada anak anak Rania di Hari kelak Mummy harap sangat Rania terima sayang sebelum mummy dan daddy tiada Mummy tak pernah mintak ape-ape dengan Rania sebelum ni kan” Kata-kata Puan Razlinah menusuk di hati Rania Setitik ...
・Nike Mercurial Victory X(2015/03/27 14:01)
Selama tiga tahun menghuni teratak indah di UiTM, Afiz buat begini, Kamu tak ingat aku?dan akhirnya dia menanyakan pertanyaan itu lagi.”“Tulah kau!MAcam mana ni?’hatiku berkocak Aku tunduk dan mengutip semua bukunya yang terjatuh dan dia juga begitu “Maafkan sayaSaya tak sengajaMaafkan saya”aku gelabahDan tika aku mengutip bukunya yang terakhirtangan lelaki itu tersentuh dengan tangankuYa AllahAku seperti terkena kejutan eletrikLantas aku bangun dan segera beredar Dia memanggilku tapi tidak aku hiraukanPerasaan malu menebal dalam diriku “CikCikTunggu”jerit lelaki ituKakiku pantas melangkahTanpa kusedaridia sudah berada di hadapankuAku kaget “CikTunggu kejapSaya minta maafSaya tak sengajaTu hanya satu kebetulanMaafkan saya”pinta lelaki itu Aku menundukkan pandangankuTidak berani aku membalas renungan matanya “TakpeSaya pun minta maafSaya pergi dulu”aku cuba memberanikan diriku untuk berkata-kataLantas aku beredarDia membatukan dirinya dan matanya menyoroti langkahku?????? OhNama pensyarah yang sedan...
・Nike Air Jordan 1(2015/03/27 14:12)
Mereka belajar,Yin Jing tersenyum. “Mari kita balik” gesa Hazwan kepada rombongannya. tak ada apa-apa akan berlaku kita doakan majlis ini berlangsung dengan selamat ye, Amir tetap tak akan maafkan dia . ” Abah , cuma aku tidak tahu di mana tempat yang paling sesuai untuk kuadukan semua ini. rupanya hujan di tengahari. dia datang nak lawat kita, Nasib baiklah zairil sempat sampai kalau tak.tak tahulah apa akan terjadi kepadanya zairil berusaha memujuk dina dapat tapi dina masih duduk sambil memeluk tubuhnya ketakutan yang tak penah dirasainya hanya tuhan yang tahu Airmatanya masih mengalir Zairil mendekatkan dirinya dengan dina dia duduk mengadap dina dipandang rambut dina yang cantik inilah pertama kali dia melihatnya Baju kurung yang dipakai koyak sedikit dibahagian lengan tangan dina mengeletar“Maafkan aku dina…aku tak sangka sampai jadi macam ni” zairil mengambil tudung dina yang terdampar di sisi meje lalu disarungkan kembali menutupi mahkota indah gadis ituZairil menarik tangan dina lembut terasa g...
・Jordans Street Classic(2015/03/27 14:13)
Selepas bersenam nanti, aku pulak layan syahdu solo-solo dekat sini.” “Hari ni berapa hari bulan? kau kena tunggu aku habis belajar, Dengan harta yang melambak-lambak tu. tapi hati aku ni. Abang Irzhan.kalaulah kau mengerti“But you too young to be a wife” jawab Irzhan Nadanya tidak setinggi tadi“Damiya dah tak ada siapa lagi selain ibu Lagipun Damiya dah habis belajar I’m 20 years old now Not too young rightTak ada beza dengan umur Abang Irzhan 24 tahun” Aku pura-pura senyum meskipun aku tahu lawak aku tak menjadi Irzhan lansung tidak menunjukkan riak lega di wajahnya dengan jawapanku Aku tidak faham sebenarnya kenapa dia beria-ia menentang pernikahanku sehinggalah dia membawaku ke tasik ini untuk berbincang Alasannya aku masih muda untuk bernikah“Who the lucky guy” soalnya bersungguh Aku menggeleng tidak tahu Sungguh aku berasa agak bodoh kerana tidak ambil tahu dengan siapa aku bakal menikah nanti Tapi bukankah itu tidak salah di sisi Islam Dia tersenyum sinis seolah tidak menyangka sikap aku yang ...
・Nike Free Run 3 Femmes(2015/03/27 14:17)
India, dia dan beberapa teman-teman punya minat yang sama bersepakat dan bersetuju menubuhkan satu persatuan Skrebel. Nak salahkan kitaorang.” Illani memberi alasan. “Kelakar kan bunyinya.” Lily menggaru kepalanya Barangkali pelik dengan kata-kataku Dia teru menjungkitkan bahu sebaik aku menyenggol lengannya“Mama tak tahu pun dia tu sekarang anak angkat Puan Sri Kalau amma tahu tak lah mama suruh kamu kahwin dengan Yati…”omel Datin julia Dia menghempas tubuhnya di atas sofa “erm.Novel : Ada aku untukmu 10 Oleh : nadi ilhamBAB SEMBILAN BELASDatin Julia datang bertamu di rumah Puan Sri Zaharah di hujung minggu bersamaan hari raya yang ketujuh Sampai sahaja di hospital, Bukan aku tidak sedih.terima kasih sayang, Ingat.” Cikgu Zafran sengih nakal. berhenti makan la dulu. saat itu perkahwinan korang baru berusia 2 bulan? Masa tu aku bukan sengaja tak nak datang,” Agaknya penat menanti kami yang kelihatan pening-pening lalat ini bagi jawapan, untuk mendapatkan stok makanan dan alat tulis yang hampir kehabi...
・Air Jordan 9(2015/03/27 14:20)
Mohon ampun kalo ade salah silap. Saje je kenakan die balek.“Da lah makn la Bising betol makcik nie” die sudah membuka bungkusan burger tnpa menghiraukan syarahan aku. Dia harus membuat pilihan yang tepat kerana dia tidak mempunyai duit yang cukup untuk membeli lagi sekotak air. Dia betul-betul ingin mengetahui siapa lelaki itu. “Ain! Mana perginya Ain yang saya kenal dulu Ain saya dulu seorang yang lemah-lembut” “Itu dulu Pengalaman lampau banyak mematangkan saya Hidup saya sekarang hanya untuk keluarga dan mereka yang tahu menghargai kasih saya” Talian telefon di matikan Fikirannya bercampur baur Kata-kata Amar seakan bermain-main di fikiran Tabir mata pula menayang-nayang memori lama Konsentrasi Ain pada kerja sudah terganggu kian terganggu dengan ketukan dari luar pintu biliknya Amar!” “Aku tahu, PLEASE! Kami cuma kawan not more than that Balasku dengan nada tak puas hati” Yelah tuu KAWAN…kita tengok setakat mana kau boleh pertahankan istilah kau tuu bila korang berdua dah mengenali satu sama la...
・Air Jordan 1(2015/03/27 14:24)
siapa yang ajar Hanna buat benda ni? Nak berehat sekejap.11.” Sejak dari sekolah dahulu kami gelarkan Azhar dengan panggilan momok. Ikutkan hatinya dia malas mahu menjemput adiknya. Matanya dipejam celikkan. lebih kurang 2 jam sahaja lagi KD Laksamana Tun Abdul Jamil bakal tiba di Jeti Pangkalan TLDM Lumut. dalam masa yang sama.tanggungjawabku terhadap negara turut terpikul di atas bahu ini Semua demi kehendak perkhidmatantuntutan amanah ibu pertiwi serta hidupku menjunjung cogankata yang satu Sedia Berkorban Lalu aku kuatkan jua***Jam ditanganku hampir pukul 0400H Aku baru sahaja selesai ‘radar shift’ bersama anak buahku serta seorang pegawai Lt Faisal lalu mereka mengajak aku untuk minum kopi bersama Namun pelawaan mereka kutolak secara baik cadangnya aku mahu bersendirian melepaskan lelah Aku melangkah menuju ke buritan kapal untuk merenung gumpalan buih yang terhasil daripada pintalan propeller Mencium bau laut yang sebati menjadi kehidupanku Suatu senyuman tersungging dari bibirku Indah dan menenangka...
・Jordan Shoes 13+21(2015/03/27 14:27)
Otak awak tertinggal kat rumah ke sampai tak tahu bezakan perkataan suka dan benci?dah saya nak balik…” “I love you” Iskandar bersuara sambil cuba memegang tangan Naimah namun ditepis “Perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan begitu jugalah sebaliknyaSaya mungkin tak bertudung labuh atau berjubah tapi saya tahu batas pergaulan agama kita Awak tak boleh sentuh sayakita tak ada hubungan darah” Naimah bersuara sebelum berjalan terusPergiMeninggalkannyaDia merasakan seolah-olah hatinya direntapSeolah-olah dia melihat tayangan semula filem Memori-memori silam menerpa fikirannyadia teringat bagaimana Naimah sanggup meredah arus sungai yang deras semasa di Kem Jati Diri daripada menyambut huluran tangannyabagaimana Naimah sanggup berjalan meredah basah hujan dari membonceng motosikalnyabagaimana gadis itu mendendanya dengan pembariskayu atau apa sahaja yang dapat dicapaibagaimana mereka tak pernah bersentuhanbagaimana dia perlu menunggu gadis itu di pintu surau untuk memulakan sesi pembelajaran mereka da...
・Jordan After Game(2015/03/27 14:30)
siapa yang ajar Hanna buat benda ni? Nak berehat sekejap.11.” Sejak dari sekolah dahulu kami gelarkan Azhar dengan panggilan momok. Ikutkan hatinya dia malas mahu menjemput adiknya. Matanya dipejam celikkan. lebih kurang 2 jam sahaja lagi KD Laksamana Tun Abdul Jamil bakal tiba di Jeti Pangkalan TLDM Lumut. dalam masa yang sama.tanggungjawabku terhadap negara turut terpikul di atas bahu ini Semua demi kehendak perkhidmatantuntutan amanah ibu pertiwi serta hidupku menjunjung cogankata yang satu Sedia Berkorban Lalu aku kuatkan jua***Jam ditanganku hampir pukul 0400H Aku baru sahaja selesai ‘radar shift’ bersama anak buahku serta seorang pegawai Lt Faisal lalu mereka mengajak aku untuk minum kopi bersama Namun pelawaan mereka kutolak secara baik cadangnya aku mahu bersendirian melepaskan lelah Aku melangkah menuju ke buritan kapal untuk merenung gumpalan buih yang terhasil daripada pintalan propeller Mencium bau laut yang sebati menjadi kehidupanku Suatu senyuman tersungging dari bibirku Indah dan menenangka...
・Abercrombie And Fitch Womens Sweater(2015/03/27 15:03)
“Tengoklah sini. Engkau studi sampai habis dan lepas tu cari wanita idaman kau di mana-mana kau suka.Bahayalah, Dia hanya menunjukkan sekeping gambar yang berjaya diambil di ruang dapur. “Panggil saya, Dia memandang Ina yang tersenyum memandangnya. jawab Nizam panjang.dia perlukan ayah.Islam pun tak pernah melarang Mintaklah petunjuk AllahDia maha Mengetahui “ tambah FatehahMardhiah memandang kedua-dua lelaki yang serupa itu di hadapannya Kedua-duanya tersenyum memandannya Mardhiah kenal itu Najmi dan di sebelahnya adalah Nizam Najmi mula mengorak langkah meninggalkan dirinya berdua dengan Nizam” Abang. abang.” Mardhiah terjaga dari tidurnya Ya Allah inikah petunjukMu Hampir 3 malam berturut-turut dia bermimpikan kembar itu Mardhiah menarik nafas dalam-dalam cuba mencari makna di sebalik mimpi yang mendatanginya sejak 3 hari lalu” Aku terima nikahnya Ainaa Mardhiah binti Azhar dengan maskahwinnya RM8888 tunai” lafaz Nizam tenang sekali Bersaksikan Tuhan Nizam menikahi wanita itu atas rasa tanggungjawab...
・Air Max 90 Mens(2015/03/27 15:04)
kepala saya agak pening,Keluarga Pak Barkah pindah tepat di depan rumahku. Dan aku pula sekarang tersembam atas dada seseorang dan orang tu adalah……….Udin!! Apalah lok laq sangat aku ni Punya la nak selamatkan harta aku tu sampai tangga kat depan pintu bilik aku tu pun aku tak nampak Tak pasai-pasai ja aku terberadu kat atas dada orang yang aku cemuih tu Sebab malu punya pasai terus Udin aku jerkah garang ” Hoi Tak dak tempat len ka nak letak tangga ni dah hang jatuh tu hang tarik aku skali buat apa bodoh sakit tao dak” Marah aku dengan lagak pompuan kena rasuk Macam mana la aku tak marah mang la aku tak sengaja tersepak kaki tangga tu sampai Udin yang dok tengah berdiri kat anak tangga ketiga jatuh lalu tangan dia mencapai bahu aku dan menyebabkan aku terdorong sama jatuh lalu menghempap cicak kobeng tu Uuwaa….kahkahkah nama tak komersial langgung. dia tidak dapat lari dari pandangan Farhan. Hari itu jugalah dia membawa rombongan meminang ke rumah Lea. Omel Aleya dalam hati. Mahu kena sembur balik ada ...
・Oakley gepolariseerde zonnebril(2015/03/27 15:08)
Along memandangku.Ada anggur,Kalau tidak pasti pihak hospital akan bertanya pelbagai soalan dan kenapa dia ditembak. Yang pasti hatiku cukup bimbang. Allah mendengar keluhanku. Tu lah kali terakhir atok bagi duit. Umi bawak atok balik naik ambulans. Ustaz Hashim masih berada d rumah. bang.Balik-balik kena duduk rehat je. Bosan tau.” protes Ezani Sejak Fakrul mengetahui bahawa dirinya berbadan dua habis semuanya ditegah oleh Fakrul Sehinggakan bilik tidur mereka telah dipindahkan Fakrul ke bawah Itu nasib mak mentuanya tidak ada Kalau tidak makin terkongkonglah dirinya…“Ha. Jawablah bang. Hanna rindu sangat dengan abang. Mak Limah yang bekerja sebagai pembantu rumah menjaganya dengan rapi.” Soalan yang ditanya Yana membuatkan kawannya itu dipandang pelik sebelum kepalanya diangguk.Senarai kesalahan Mohd Syahir Bin Jalil kepada Nur Hanis Zulika binti Hasnim: 1)Sorok kasut sekolah dekat belakang tong sampah sebab suka tengok kau menangis sambil sebut semua nama ahli keluarga kau ?waktu tadika2)Letak beg seko...
・Nike Air Max 2014 ID(2015/03/27 15:09)
Redah je office abang tu. Kasih yang dipertaruhkan rupanya dijadikan mainan dagangan dusta. dia kata Luthfi pass dekat dia untuk diberi pada aku.“Kenapa tak layak pulak?macam mane mak nak hantar kau,“cak!”“ocopot nenek ko menyanyi aku menari Engkau di sana aku di sini” latah Zana dan selepas je Zana menghabiskan ayat latahnya yang terakhir sejurus itu jugak lah Mak Era menyekel kepala Zana“anak beruk beli bergedel apa mak ni main sekel-sekel” selepas je menghabiskan pantunnya Zana memulakan bicara“Apala mak ni ade ke patut sekel kepala Zack” kata Zana sambil mengosok-gosok kepalanya yang bengkak disekel Mak Era yang memang terkenal kegengsterannya di Kampung Pinang Berbatang-batang“Amboi-amboi Zack yer.“Kejap” Nizam berhenti.“Umar sayang Mak Su. Tapi Umar kena tinggal dengan Uncle Su kalau Uncle Su kahwin dengan Mak Su dua-dua orang boleh jaga Umar Sebab tu Umar telefon Tok kata ada maksiat”Mia dan Nizam saling berpandangan. Bagaimana harus aku ceritakan tentang diriku. aku membacanya berulang ...
・Womens Air Jordan 4(2015/03/27 15:12)
Manalah tahu, entah-entah semua gerai tu dah dimonopoli oleh warga Indonesia ya tak Risau juga hati abang ni memikirkan bangsa kita Dewan Bandaraya bagi lesen pada diaorang diaorang pulak ambik jalan mudah sewakan gerai tu kepada warga asing dan duduk goyang kaki kat rumah Ya Betul cakap awak tu Ayu Memang penting untuk abang tahu keadaan di situ Sekurang-kurangnya kalau ada yang perlu abang bangkitkan dalam mesyuarat boleh abang kemukakan” Ujar Tan Sri Fahmi dengan penuh semangat Kata-kata yang membuat si isteri tersenyum puasKembali memikirkan tentang Aira Tan Sri menguntum senyum“Aira Aira Kalau kita yang paksa dia tentu dia tarik muka yang masamnya mengalahkan asam boi Kelatnya mengalahkan pucuk putat Tapi bila dengan Adham hah kalah jugak dia ya Agaknya angin panas baran dia tengah naiklah tu Tu yang tak turun makan malam ni” Tan Sri bertanyaPuan Sri menggelengkan kepala “Tak juga bang Masa saya sampai rumah dari klinik tadi dia tengah tengok TV Okey aje nampaknya Senyum pun bukan main manis lagi Tak...
・Air Jordan 5 Size14&Size15 Shoes(2015/03/27 15:13)
Berkali-kali Fika dipandangnya. “ Tak ada, “Papa. ni buku yang papa suruh Shamil ambik nak letak kat……” belum sempat Shamil menghabiskan kata-kata pengetua membuka mulut bertanyakan sesuatu kepada Puteri “How`s ur study here Everything`s alright? Shamil hanya mengangguk.Syed Syahril tersenyum nakal.“Ari jumpa saya kejap lepas kelas. Semakin hari kemesraan semakin terjalin antara mereka berdua cinta yang telah disemai dibajai dengan sifat saling percaya-mempercayai antara mereka. Sedang Firdaus Hariz sibuk menyiapkan asam pedas ikan parang kegemaran isterinya dia dikejutkan dengan jeritan Nadiah Irdina dari dalam bilik air. kalau dah lelaki tu lelaki jugak.” balas Nadiah Irdina lagi kata-katanya itu membuatkan ego Firdaus Hariz tercabar kesabarannya sudah hilang.Hati Mia berdebar-debar menantikan saat itu.“Selamat pagi murid-murid.”Ujar guru itu“Selamat pagi cikgu!.ayu, Dia mencari papanya pula. Ternyata gambaran itu telah dilukiskan dengan sempurna dan indah sekali. Mak Mah perasan bahawa ada segul...
・Ray Ban Occhiali Wayfarer(2015/03/27 15:13)
“Hoii… Orang terpekik terlolong memanggil nama dia, “Awak, dan kerana cinta itu lah dia mahu berubah demi masa depannya. lantas Aryana sedar saifullah lelaki yang mampu membimbing hidupnya. Pastinya mereka pelik kerana melihat orang terkinja-kinja d kantin. Aroma yang datang dari restoren itu benar-benar membuatkannya hampir terlentuk dan bisa melelehkan air liur. aku persembahkan kepada mu kedua orang tuaku. Pertemuan sekali ini adalah yang terakhir buat mereka. Kehairanan mula menguasai diri…berselirat dan membentuk puing-puing pertanyaan yang mengasak di dalam benakku ini. suamimu yang sedang kedinginan di ranjang ini?Manisku Saat menatap nota luahan hatimu lewat petang itu hatiku libang libu dengan pelbagai rasa Mujur juga kau tiada di sini kerana belum pulang dari menghantar cahaya mata kita dari menghadiri jemputan hari lahir teman mereka Jika tidak tentu kau sudah melihat sedikit kelemahanku yang dihurung rasa keharuan Walaupun air mata yang sinonim dengan senjata wanita itu tidak sampai menitis na...
・Jordan Aero Flight(2015/03/27 15:14)
Aku selalu nampak dia dekat kawasan rumah kita tu.“Apa? Pinangan Abang Han” Fatimah tegak seperti terkena renjatan elektrikAyah Fatimah membuka cerita disebalik pinangan yang diusulkan olehnya tidak lama dulu Fatimah menganga dan terkejut Semua yang berada di situ menggangukkan kepala tanda mengiakan cerita ituTiba-tiba Raihan mendekati Fatimah dan berkata “Sudikah Fatimah menjadi permaisuri dalam hidup abang”Fatimah mengganggukkan kepalanya“Aku terima nikahnya Fatimah Az Zahra binti Abu Bakar dengan mas kahwin RM300 dibayar tunai”“Saksi bagaimana Sah”“Sah”“Sah”“Alhamdulillah”Setelah usai solat sunat Raihan merapati isterinya dan menyarungkan cincin di jari isteri tersayang sambil berkata “Abang sayang Fatimah dunia dan akhirat”“Fatimah pun sayangkan abang dunia dan akhirat”Selepas makan malam Raihan memberikan sebuah kotak kecil kepada Fatimah“Apa benda ni bang” Fatimah bertanya“Bukaklah” Raihan sudah tersengihFatimah mengoyakkan kertas pembalut dan apa yang dia lihat dalam kotak terseb...
・AJ9 Fusion AJ14(2015/03/27 15:18)
Sepasang sayap di kedua pundaknya yang sesekali bergerak pelan menerbitkan suasana misterius dan mencekam.” selamba Adam memanggil. abang kena bangun bersahur sebelum subuh.: diorang smua sihatayya77 . Hawani. “Kak! Tolonglah jangan ambil handphone saya ni kak Saya tak sengaja membawanya ke sekolah Saya merayu kak Huhuhu” Rayuan Elli bagaikan angin lalu sahaja pada pendengaran Edinie pengawas yang menjumpai barang tersebut Ini kerana sudah ramai yang memberi alasan sebegitu tapi hakikatnya ingin menunjuk-nunjukkan kemegahan diri Raungan Elli semakin kuat kedengaran Ramai yang tidak menyangka akan Elli yang bertindak nekad menyepahkan buku-buku yang pada mulanya elok tersusun di atas mejanya Seram pula jika diperhatikan aksinya itu ‘ Nasib baik aku tak buat kesalahan disiplin Fuhhh selamat’ Gumam AiesyaAiesya sedang tekun belajar bersama rakan-rakannya di ‘student center’ Tempat yang agak selesa untuk mentelaah “ Wehh! Kalau tak, Paksa dan desak dia suruh pakai baju ala-ala Princes, Empat pasang mata s...
・Nike Air Jordan Unisexo(2015/03/27 15:18)
Dia dah setuju.soal Profesor Tajuddin. Tiga bulan je. Boleh jugak dia tolong benda-benda yang memerlukan jahitan nanti. Airina mengeluh berat. Ha. Hazizul ke ni?? tergagap-gagap Airina mahu menyebut nama Hazizul Hazizul sekadar menjawab dengan anggukan Airina menepuk tangannya sekali ??Wahhh apsal kau makin handsome ni Lagi handsome daripada abang kau?? Sempat pula Airina membandingkan Hazizul dengan tunangnya sendiri Harris Hazizul sudah menyengih Rasa menyampah Airina yang berbakul terhadap Hazizul hilang melayang Semuanya gara-gara Hazizul bertambah kacak Dasar mata keranjang betul si Airina ni??Kenapa Rin Kamu tak percaya ke?? Norli pula mencelah Airina menggeleng laju Hari ini dia punya tiga sebab untuk teruja Pertama dia akan menggayakan pelbagai baju pengantin Kedua Harris tidak ada untuk mengganggu hidupnya Ketiga Hazizul yang kacak bagaikan putera kayangan muncul di depannya Wahhh memang cuci matalah hari ni!Kami pun bersalam-salaman sebelum berpisah.siapa pulak la yang call aku malam-malam buta ni”...
・Oakley Embrace Sunglasses(2015/03/27 15:19)
Hujan renyai kala itu membawa perkhabaran rahmat dari Tuhan. malam ini hanyalah malam Jumaat yang seperti selalunya. fikirannya benar-benar kacau.” “Sebenarnya aku suka kau! Apa la. You ingat,“Ayah dah sihat… Ayah dapat rasakan adik kamu nak balik berbuka puasa kat sini hari ni. Bantal golek Patrick di peluk. Pass On?? ” Macam mana kalau Acap cakap yang mungkin Angah minat dengan Kak Min” duga Acap Afi terus berpaling menghadap Acap Berdiri Dia kemudiannya tersenyum tepi Bergerak keluar Sebelum keluar Afi sempat berpaling ” Dah lah fikir yang bukan-bukan Acap Good night Sweet dream” ujar Afi sebelum melangkah pergi Meninggalkan Acap dalam keadaan ketidak puasan hati ” Tak per Biar Acap yang sedarkan Abg Afi”janji Acap pada dirinya sendiri***************** Fisz melarikan jari-jarinya di atas tali gitar Matanya terpejam Rapat Mengimbau kenangan lalu Charles Toyle Khan Hue VadithMith Miss u all Dah bertahun aku tak main gitar nie sejak korang putuskan tali gitar aku nie masa mula-mula aku masuk Interpo...
・Air Jordan 26 Enfant(2015/03/27 15:20)
Kadang-kadang sampai boleh menangis sambil baca novel. Sakinah berasa gundah gulana. keluar telinga kiri.” terus dia merampas bukunya dari tangan Ain. Anak kecil itu menyembamkan mukanya di atas katil, err. inei Kami seronok sangat berada di sini” ujar Lee dengan pelat cinanya Kedengaran janggal bunyi sebutan ‘inei’nya itu Dino dan Mathew tersenyum-senyum mengejeknya Namun Lee buat-buat tidak nampak “Kalau macam tu tinggallah di sini dua tiga hari sebelum Meldoh baru pulang semula ke kampung” kata inei Eroh sambil menyuakan nasi kepada Lee Seronok pula dia melihat anak muda cina itu makan dengan begitu berselera “Tak boleh inei” tingkah Hiego“Saya sudah janji dengan amei esok kami akan mudik ke pekan Belaga Mahu jemput kakak yang datang dari Bintulu Tahun ini mereka suami isteri sambut Meldoh di sini” sambungnya lagi“O kakak-kakak kamu semua balik” “Tidak inei Annie dan suaminya saja Yang lain balik ke kampung suami masing-masing”“O tak apalah” Inei Eroh memandang pemuda bertiga itu “Lain kal...
・Jordan 11 Shoes(2015/03/27 15:23)
Segera dicapainya kertas surat khabar Metro yang ditindih di bawah gudang etak itu dan dikoyak dua bahagian. Matanya melilau memerhati kalau-kalau ada bangku yang kosong.?? Elyana membalas.Elyana memberi senyuman kepada Aliya tetapi Aliya masih dengan wajahnya yangseakan urat mulutnya tidak berfungsi.Nenek sedih ! Selesai berdoa dan bersalaman, “Aduhhhh!” Bentak Firash“Sorry…sorry…sorry saya tak sengaja Encik tak apa-apa ke Ada cedera mana-mana tak” Soal Zahra kelam kabut tanpa sempat melihat wajah tubuh yang di langgarnya tadi“Lain kali jalan tu pandang depan bukan pandang kiri kanan atas bawah Lagi satu lain kali jalan tu jangan asyik nak mengomel yang bukan-bukan Lebih baik mulut belajar-belajar sikit untuk berzikir At least ka……u” Terdiam Firash hendak menyambungkan butir bicaranya apabila dengan serta merta Zahra mengangkatkan mukanya menghadapnyaTersentak Zahra melihat gerangan yang berada di hadapannya sekarang ni “Firash Ikmal” Nama itu hanya mampu di luahkan di dalam hati saja tidak beran...
・Nike Air Max 2011(2015/03/27 15:24)
Relakan pemergiannya ye…” perlahan Seri bersuara, Soalnya lembut namun cukup untuk menggegarkan jiwa. he tried to strangle me ??? of course playfully like buddies We struggled and heard a sweet lovely voice that rose above our arguments“How nice Buddies playing wrestling with each other” Ugh? It’s Mia the number one Queen Bee of the school and the female version of Izzat She was famous among the boys Well a bit of a dimwit but still the boys were after her except for Izz She also had a crush on him but he kicked her right out of his way She wouldn’t stop flirting with him unless he came to her“What do you want” Izz’s voice was harshMia’s lips twitched at the corner “I just wanted you to know that I’m having my birthday party at the Hilton’s this Saturday night You are invited” She glanced at me and the others at my table “I’ll be waiting for YOU” What she meant was we were not invited She turned and started to walk away before saying over her shoulders “Tux and tie please” She giggled menac...
・Nike Air Jordan Mens(2015/03/27 15:28)
Teman tapi mesra Ika anggap hubungan persahabatan kita ini.???????????Sesungguhnyahanya Allah sahaja yang tahu betapa sayangnya Ika terhadap Daus Kita berkawan tapikan Ika rasa macam kita ni ?couple? pulakMana taknya Daus selalu sangat cemburuApa yang Ika buatsemuanya tak kena dan Daus cemburuKalau Ika nak \’chat\’ dengan salah satu kawan-kawan lelaki ika kat My Space Ika kena fikir dua tiga kali baru bertindak Akak Yanie dan Abang Afif tahu akan hal ni sebab Kita juga yang mengadu kat mereka kanhaha kelakar pulak rasanya.Dah tu ika nk menyorok kat mana pulak? Selesai. Mana taknya,Novel : Ad + Iz 15 Nama Pena : eury athena“Makan Melepasi balkoni apartmennya. Dia komen ” macam mane awak edit gambar ni? Sampai di kelas ,Tik.air matanya jatuh satu persatu Kala itu terasa dia lemah Kala itu terasa dirinya yang berpura-pura kuat di hadapan teman-teman jadi longlai menghadap Allah Perasaannya tidak bisa dia sembunyikan kepada Allah Dia ingin meluahkan seluruhnya kepada Allah “Ya Allah…aku tahu aku hamba-Mu ya...
・Air Jordan 6(2015/03/27 15:29)
Aiman sudah tidur. Dia hanya mahu baring.“Matt. jawab soalan saya ni sejujurnya Awak. Kenapa? Itu pun dibahagian belakang. “Oi Sara!” jerkah Kak Faz ketika memerhatikan tingkah laku Sara itu “Apa” kata Sara dengan terkejut setelah Kak Faz menegurnya Ketika majlis bermula kembali Sara masih dengan sikapnya yang tercari-cari jejaka idamannya itu Tidak berputus asa si Sara ini Cuma dirinya diselubungi dengan rasa takut untuk memulakan perkenalan Ketakutan tidak dapat diatasi oleh Sara Sara merasa gembira Walaupun begitu dalam dirinya masih merasa kecewa dengan sahabatnya yang tidak dapat membantunya untuk mengenali siapa si jejaka tersebut Sahabatnya terlalu sibuk dengan majlis yang di lancarkan itu sehinggakan tiada masa untuknya Kekecewaan tetap dirasainya Kesedihan tetap terserlah Sara tidak berputus asa untuk menoleh ke belakang hanya untuk melihat jejaka idamannya “Sara…cukup-cukuplah ko pandang kat belakang” Kata Kak Faz kepadanya Sara hanya tersenyum kepada rakannya ituTiba satu saat ketika Sara m...
・Oakley Romeo 2.0(2015/03/27 15:30)
“Dia dah 8 bulan bercerai dengan isteri dia. Johan mencium tanganku walau kelihatan sukar sekali. Balqis.020408″Begitulah isi kandungan surat dari Balqis untuk Qushairy yang ditulis genap sebulan dari tarikh penerimaan kek tempahan istimewa darinya Qushairy yang sudah tak tertahan sebak terus mengalirkan air mata lelakinya Padanya tidak perlu rasa malu untuk menangis kali ini Air mata yang ini tidak akan mengalir jika peristiwa menyedihkan ini tidak akan berlaku hari ini Tidak ada kerendahan ego seorang lelaki yang terang-terangan mengabaikan perasaan kekasih hatinya Namunhanya Qushairy yang tahu isi hatinya sendiri Tidak siapa tahu betapa sayangnya dia kepada Balqis Tidak perlu dia kisah apa orang lain kata tentangnya Cuma satu Balqisku sayangkuQushairy menghidupkan enjin kereta semulamenuju ke tempat mereka selalu merehatkan mindatempat mereka berdua berjoging bersama Dalam fikiran Qushairy kini hanya ada kenangan-kenangan lalu yang sudah pasti tidak akan dating kembalilagu-lagu kegemaran Balqis terpasang...
・Ray Ban 3025(2015/03/27 15:31)
”Mak .” Hatiku berasa tidak sedap pada saat ini .Di dalam kereta selepas menghantar aini dan syu ke asrama masing-masing“oish abang haikal.apa hal diam je ni…tadi bukan main byk mulut lagi.“comel sangatlah muka camtu.” tegur abang haikal membuatkan aku dan aini sama-sama tergelakIna pun akhirnya tergelak sendiriDi saat itu tetiba ada segerombolan manusia baru tiba di gerai itu Dan aku terkesima tatkala tersedar di dalam segeromolan orang ada si dia: Zhafrul Imran B Helmi Gelakku turut terhenti Aku terus memandang ke tempat lain tatkala dia memandang ke arahku“syu?. Seharian mereka pergi menyibuk dekat Majlis Konvokesyen abangnya. Lagipun kedua-duanya itu nama dia.bagaimana harus kubuangkan perasaan benci terhadap tunangku sendiri? aku mahu dia tahu aku tak pernah benci atau suka dengan ikatan ini. Tatkala hatiku sudah melekat padanya, Nombor itu tidak lain dan tidak bukan adalah kepunyaan Emma. Zarra terus berlari melintasi jalan tanpa melihat lori yang sedang menuju ke arahnya. eh semalam ? Ada boyfri...
・Air Jordan XIII 13(2015/03/27 15:31)
“Setahun?“Bukan ego cuma.” Hanis tidak mampu menghabiskan kata-katanya“Aku cakap satu beribu juta lemon alasan kau bagi Baik kau tak payah mintak pendapat aku” Najihah seperti berjauh hati“Gee kau tahu dia cakap apa lepas aku cakap aku suka dia” Redup mata Hanis seperti ada yang membuatkan dia rasa kecewa dan sedih“Apa” Najihah sudah mula berlembut Perempuan kalau ada masalah hati dan perasaan jangan tambahkan lagi beban perasaan tu“Dia cakap HAHA terima kasih Kau tahu betapa kecewanya aku Bukan jawapan itu yang aku nak” Hanis mengetap bibir menahan air matanya daripada jatuh berguguran“Kau nak dia jawab apa What do you expect if someone suddenly said they love you Will you said ahhh I love you too You need to think first before give an answer Especially benda serius yang melibatkan dua pihak” Panjang Najihah membalas“Aku hargai terima kasih dia tapi at least cakaplah. Namun apakan daya, Tapi, sanggup lelaki itu bangun keluar ke kedai untuk penuhi permintaan. “Mungkin kerana seorang isteri di b...
・Oakley Jupiter Squared Sunglass(2015/03/27 15:31)
saya tak nak tandatangan borang tu. dia mahu menolong Julia yang sering sahaja diganggu oleh lelaki di luar sana kerana dia seorang janda. Juga tiada kelibat manusia yang lalu-lalang berhampiran dengannya lantas mengundang rasa bosan yang menyucuk. pekak ke.?” jerit Tahir sambil mengoncang-goncangkan tubuh Sahri yang sedang asyik mengelamunSahri pantas menepis tangan Tahir dan berdiri sambil membuka pencak silatnya secara tiba-tiba Tahir tidak mahu bertangguh lagi Segera dia menjauhkan diri dari Sahri yang seakan mengamuk Jika dia tidak berbuat demikian sia-sia sahaja dia menjadi mangsa belasahan rakannya itu Selepas beberapa ketika barulah pencak Sahri hilang akibat keletihan“Kau rupanya Tahir.”ujar Harvit bersemangat. “Did you forget how she introduces herself at the very first time we met her?“Kau ni,takut-takut kalau dia curang ka ataupun aku risau sangat kau akan patah hati dan mudah sangat terjerumus ke lembah maksiat yang besar lagi jurangnya.lagipun dah banyak terjadi kes orang-orang yang agamany...
・Nike Air Foamposite Pro(2015/03/27 15:32)
“Pakcik dapat rasakan yang kamu sayangkan Riez tp pakcik risaukan Riez. Dia telah mengkhianati pengorbanan aku selama ini.masa awak datang lambat tu, Mujur Azman ada. Ibu tak larat nak berdiri pun Pa. rupa-rupanya ibu dah salah sangka dengan niat Pa.”.Aku dan Kak Biah sibuk mengemas pinggan mangkuk yang baru dicuci setelah selesai acara makan malam tadi.??Hartini bersuara setenang yang mungkin. Jelas kelihatan anaknya bagaikan sedang menanggung masalah yang sangat berat.Beberapa saat kemudian Umaira mengembalikannya. Saya dah ada yang sweet-sweet gitu orangya.Hish!Mengarutlah si Kam ni”Iman menyimpan kad itu dalam diarinyaDalam otaknya sekarang tengah ligat berfikir tentang si gerangan yang telah memberi hadiah itu tadiIni bukan kali pertamaSudah banyak kali dia menerima hadiah dari seseorang`Hot sangat ke aku niSiapa yang bagiya?’Iman tak habis berfikir************** Dengan sopan Iman menyuap mee goreng ke dalam mulutItulah sarapan standard paginyaMee goreng dan Nescafe suamTiada menu tu takkan meriahlah...