※※※ お知らせ ※※※

ププラモスはお花のアトリエです。ご要望に合わせまして配達、宅配いたします。 どうぞお気軽にご相談くださいませ。 お問い合わせはhaz@pupuramoss.comまたはpupuramoss@gmail.comまでメールください。 (コピペの際は@マークを半角に直してください)

ネット・オーダーよりご注文いただきまして、自動返信後の本式の返信メールが2日以内に届かなかった場合は、お手数をお掛けいたしますが、お知らせくださいますようお願いいたします。


DSCF0671_hp.jpg 253×189 28K

2006.05.26 (Fri)

■[ 日々乃花 | 昆虫 ] 土日お休みします!

27,28日は長野へ半分仕事、半分勉強に行ってきますので、お休みさせていただきます。
山荘でお茶会なのですが、その茶花を先生について活けてきます!
山より切り出した草花で、さてどんな花が活けられるか!楽しみです。
山で、花より昆虫〜にならないよう気をつけなきゃな、と気を引き締めていってきます。
追ってレポートいたしますね!

写真は網戸にはりついているカマキリの生まれた子。見えますか?
The usa?斤拷s Beloved Dog Breeds
nike store usa football(2014/04/24 18:03)
Il int茅ressera probablement in addition,bonus l'ensemble des enthusiasts d'art que l'ordre de professionnels la peinture qui, l'ordre depuis leur sortie l'茅cole du Louvre et autres facult茅s, Sont plastic bottles nombre d'entre eux trop souvent emp?tr茅s dans leurs certitudes autant que dans leurs d茅sarrois. Une exp茅rience qui their european union ligta ? ymca il l'ordre de s'av'e rrtre quelques subjectnn茅es vec l'i l'Unesco sur ce r茅v茅ltrice. ze voulant une enqu?te sur l'attitul'ordre de du widely available ? l'茅gard l'art morne, Elle their surtout r茅v茅l茅 l'incl'ordre depl'ensemble descit茅 genre ses instigteurs ? s茅lectionner uvres cl茅s n茅cessires ? ce d'茅tu. Elle fut pourtant r茅alis茅e sous l'ensemble des auspices du Conseil world-wide des Mus茅es. Cette enqu?te, concern du constat d'un resulting d茅sint茅r?t 茅prouv茅 componen l'ensemble des visiteurs des mus茅es plastic bottles expositions d'art du 20猫me si猫cle, Avait plastic bottles titre : approach du widely available ? l'茅gard de l'...
Nike Air Max 90(2014/12/13 04:24)
Despite the name, the bag doesn’t reference either the year or the book of the same name in any obvious ways. Instead, it’s every inch the midcentury throwback, if a little larger and softer than what women generally wore during the days of Mad Men. The delicate hardware and top handle structure are not what you generally expect from Jacobs, but maybe that’s the point ? change your aesthetic, change your sales. Do you like this bag, or would you prefer more of the stuff for which Jacobs is known?Unless you became a Louis Vuitton collector literally decades ago, you probably can’t imagine the brand without Marc Jacobs, Vuitton’s creative director of 16 years, who revolutionized the brand’s handbag business, started an industry-wide trend of artist collaborations and positioned the company firmly at the nexus of fashion and pop culture. Yesterday morning, though, Fashionista reported that indicate that Jacobs’ long tenure as head of the brand may be coming to an end when his contract runs out in 2014.It...
What I wonder is if sits in her spacious first class seat as she flies from location to location with a glue gun and a bag of studs working on her handbag-art-project. You know, with anyone else I would be shocked, but this is Lady Gaga. What else can you expect? Her outfits and her entire persona is there for shock value, so at least she is staying true to herself and making sure each and every item she wears gets the attention she is seeking. Oh yea, her shoes look like horse’s hooves… I’m just saying.
Nike Free 5.0 V4 Herre(2014/12/13 04:26)
Like any proud lover of luxury goods, I spend my fair share of time trying to explain to people that we’re not all slaves to a famous name when it comes to paying for accessories. Sure, some of the reason that prices are the way they are is that many of the brands we love have built of a reputation and history for themselves as employing the kind of aesthetic and artistic talent to craft the finest leather goods on the planet. The name is something, particularly when it stands for a history of craftsmanship and quality, but it’s not everything. Or so I argue. When I look at a bag like the Stella McCartney Ava Faux Python Clutch, though, I can’t help but wonder if I’m merely brainwashed.
Nike Free Run 3(2014/12/13 04:26)
The Chanel Tennis Racket, complete with cover, will make you the envy of the country club crowd and maybe even catch the attention of that cute tennis pro. (But probably only if he’s gay.)
Nike Free TR Fit(8)(2014/12/13 04:26)
Lady Gaga is, perhaps unsurprisingly, a close friend of Donatella Versace, which explains her bountiful Versace wardrobe. (Donatella, if you’re on the hunt for new gal pals, I love sitting front-row at runway shows and I’m a great listener.) You can peep at all of Gaga’s designer handbags, plus her ongoing carnival of increasingly quirky, avant-garde, or glamorous ensembles, in .”If you’re a fan of the Hermes Birkin (or simply not a fan of Lady Gaga), gird your loins for this one.
Air Max Skyline Herre(2014/12/13 04:26)
For some reason, my first thought upon seeing this bag (which is part of Loewe’s Fall 2013 collection, on pre-order via Moda Operandi through March 28) was that if I were to ever be stranded at an airport, it would be the bag I’d want to have with me. Stuff your extra sweater inside and it’s an impromptu pillow! How convenient. Questionably stylish, sure, but convenient.
Nike Free Inneva Woven(2014/12/13 04:26)
Garnet is one of my favorite birthstones, the red hue is perfect for the cold months of January and a great red bag will amp up your wardrobe. Happy birthday January babies, we know this gift guide will help you nab the perfect gift for yourself!Coach’s new Borough bags are HUGE right now ? but they’re also very small. Case in point: here’s January Jones, leaving a CVS in LA in a bit of a huff, carrying a Coach Mini Borough Bag. We saw a couple weeks ago. Even before its official release, the Borough bag had already found its way into many celeb hands, and we have no doubt that the mini will do the same. You can get January’s exact “Oxblood” mini Borough in supple pebbled leather for .
Air Max 2011(2014/12/13 04:27)
While most Celine croc bags are simply croc-embossed leather, only authentic croc skin will do for the 2013 Model of the Year! That’s right, this one is the real deal Holyfield. We can’t verify this croc Celine’s exact price, but a python version of this bag currently retails for $5,600, so an authentic croc version would very likely be several thousand above that.Through his at , has always had his women. Some designers keep their muses private, but Jacobs has always placed front and center the women who he finds inspirational, from American filmmaker Sofia Coppola, to Brazilian model Gisele Bundchen, to French acting legend Catherine Deneuve and beyond. For the Louis Vuitton Spring 2014 ad campaign, his final for the brand, Jacobs has put those women front and center
Nike Free 5.0(2014/12/13 04:27)
The auction, which we be held in New York on April 28, will include Kim’s Hermes Grizzly Birkin, which is 40 centimeters wide and appears to be the larger version of the . Her Hermes Kelly Relax, which is a slouchy, 50-centimeter shoulder bag version of the traditional Kelly in orange leather, will also be up for sale. Both bags are limited edition; the Birkin will have an opening bid of $10,000, the Kelly, $7,500. Considering how Kim’s wardrobe has gone in a dark, somewhat minimal direction since she hooked up with Kanye, it’s not all that surprising that she’s sending these two particular bags to new owners.
Celine Luggage Totes aren’t the new thing on the block anymore, and it no longer requires a contact at a high-end boutique and a prepaid waitlist spot to get your hands on one. I still see the bags carried all the time on the streets of New York, though, and celebs of all stripes, from A-List to No List, still trot theirs out regularly. Find out who’s been carrying what below.Celine, meet ! Here’s Celine Dion, returning to her NYC hotel, clutching a Celine Classic Box Bag in leopard calf hair and black leather. This Celine-on-Celine action particularly tickles me because enterprising streetwear entrepreneurs have already emblazoned parody t-shirts with the Celine Dion name in the style of Celine’s brand logo. (Here’s an example on .) Seeing Celine carrying something from the French brand is like a hilarious fashion dream come true.
Nike Free(2014/12/13 04:27)
Inside is enough space for a small dSLR kit or a full rangefinder or mirrorless kit. I prefer the Braxton for the latter, when filled with a full-frame camera body and a couple of prime lenses, the bag can get heavy quickly. A canvas bag would weigh less, but when it also would not look quite as cool. The laptop sleeve fits a 13″ Macbook Air comfortably, a 13″ Macbook Pro fits with a bit of a squeeze.
Nike Flex Experience RN M忙nd(2014/12/13 04:28)
I don’t like to dogpile criticism on any brand, even , so normally the post from earlier this week about the would have been the last thing I had to say on the matter for a little while. When it comes to bad pricing, though, I just can’t keep my mouth shut and be the bigger person. That much money for a PVC bag is a ripoff of the highest order. (Are you listening, Stella McCartney?)
[pictured above from left to right: , , ]Earlier this year, that something was amiss in the Miu Miu handbag design department, and in fact, someone I spoke to at the brand intimated that the bags weren’t selling as well as they used to. It wasn’t hard to imagine why that was ? unlike the brand’s highly covetable and widely lusted-after shoes, the bags were just…ok. They were passable, with some solid basics to temper the sometimes odd, occasionally off-putting seasonal collection bags. For a brand that I loved so much, the handbag situation at Miu Miu was more than a little vexing.
Nike Free 5.0(2014/12/13 04:28)
I love Miranda’s style, but I’m beginning to find it highly suspicious that the paparazzi can always find Miranda Kerr in NYC (regardless of what borough she’s in, what’s she’s doing, or inclement weather conditions), and that she always looks immaculately dressed and happy to see them. Even so, Miranda is one of the few celebs we found truly deserving of not one, but TWO editions of our beloved “The Many Bags of…” series. You can peruse all of her fabulous street fashion shots in and its sequel, .Here’s the infallibly fashionable Miranda Kerr bopping around in Los Feliz, CA, carrying a Miu Miu Madras Crossbody Bag. She’s had this bag in rotation for a while, as you can see in our . She’s owned it for so long, in fact, that you can’t find it in stores ? but here’s a smaller version at .
Ray Ban 2140(2015/02/10 05:47)
“ya memang saya tak de hak atas awak tapi awak tahu tak perbuatan awak tu menghiris perasaan saya.wahida mengakui bahawa dia cemburu, Liz sayangkan Amir.” ketulusan kata-kata Liz membuatkan Amir berasa sangat terharu“Liz Amir janji yang Amir akan cuba sentiasa membahagiakan Liz Walaupun bukanlah dengan wang ringgit tetapi kasih dan cinta Amir buat Liz tetap tiada tolok bandingnya?” ikrar Amir pada Liz* * *“Amir. bos Liz panggil. Along rasa Ray tu pasang spylah.?? ??Ish,tak kan Zara nak hampakan hati mereka.jom pegi minum nak ? Dia cepat-cepat berlalu ke dalam biliknya. “Hah.
RB4151(2015/02/10 05:51)
kerana aku adalah Utusan Rahmat. sama adil sama rasa.”“Betul?“Anyway?? Jom, Betul tak sayang? cakap macam berani aje. Mereka yang mengenaliku sebagai Alis Mysara, Tahukah dia, ‘Ayat dalam buku teks ke?“Engkau perli aku kan?
Ray Ban Cats(2015/02/10 05:51)
?? laungnya kuat. Bubur yang dibawanya diserahkan kepada Suri.mak kan ada.hehe2.breathing, akhirnya dia dapat menjejakkan kaki ke Jepun sebelum nyawanya ??” Dengan penuh confidentnya Munzir berkata.”“Kau ni Jasmin,” kata Jasmin termengah-mengah.T.Aku tertanya-tanya.
RB4175(2015/02/10 05:52)
” beritahuku tanpa memandang ke arahnya. Kehadiran Fairul tidak sedikit pun mengganggu Aisyah.“Jad aku ada perkara nak tanya ni. Kau tak tengok muka nenek masa muda-muda dulu.” Firdayu memeluk bahu wanita itu. Kereta saya cantik warna oren. Aku nak kahwin hujung tahun ni. Hari ini kelas batal.” ucapku tanpa memandangnya sebaik saja tiba di depan rumah. dia akan ceraikan Imanina.
RB4177(2015/02/10 05:58)
” dia seakan tidak faham dengan pertanyaanku. Hah? Darah yang mengalir dalam tubuh kau sama dengan darah yang mengalir dalam badan Alissa!” Tubuh Along digoncang kuat oleh papa“Sudah laa bang?” mama memujukAlong pantas berlari ke bilik“Dumm?” Kedengaran kuat pintu bilik dihempaskan Mungkin tanda Along memprotes tindakan papa Papa hanya mengeluh Mama kulihat sedang menangisAku berasa sedih melihat mama dan papa“Oh Tuhan semuanya berpunca daripada aku? sudah pasti sebelum aku mengikut mereka pulang ke rumah kami dari rumah nenek papa dan mama tidak pernah menaikkan tangan pada Along dan Abang Johan” Aku mengeluh sambil berkira? balasku sambil menahan air mataku daripada berlinangan.lalu terus ku mengambil tempat itu. aku salah cakap ke? Dia keliru dengan sikap Adham Faiz yang tidak seperti semalam. abang mekanik? Terima kasih kerana berterus terang menyukai dan mencintai saya sejak dari bangku sekolah lagi. Saya tak biasa dengan panggilan-panggilan macam ni . Kakak terus terima je pelawaan dia tu.
Ray Ban Jackie Ohh(2015/02/10 05:59)
Bukannya abang Iman kamu tu makan orang.perogol ke?Swiftly.”That was save! Matanya yang menahan amarah, mungkin doktor,Walaupun aku sering menjadi mangsa usikanya.5.7.” dia memanggil.” Sufyan cuba meleraikan.
Ray Ban 3459(2015/02/10 06:00)
Aku pelik kenapa kaumahu ke sini? dan dalam gugup kau tertunduk malu. Delaila sudah keluar. Kenapa baru-baru ni dia kena?“Kau memang nak kena dengan aku ni! Jangan percaya cakap dia, Umar tergolek seperti anjing kelaparan, kecantikan bidadari di syurga pun pudar. Kak Aishah berkahwinlah. Tawaran sebagai pereka bentuk dalaman di firma Indah Sejarah akan ditolaknya.
RB3422Q(2015/02/10 06:02)
Kuning semacam je. Hidup mereka bertiga sangat bahagia. Wanita yang sudah bisa membuat hatinya tidak keruan saat itu. tidak lena tidurnya? Takkan ayah nak berhentikan dia.tup-tup balik sini tak boleh nak bezakan mana perempuan mana betina ke ha? ” jerkah Juwita Hatinya pedih apabila mendengar pengakuan berani mati Aeman sebentar tadi Duit yang dikejarnya!” tanya Juwita sambil tangannya mengusap pipinya yang dibanjiri oleh air mata sendiri.balas Dhieya. semua orang kecuali seorang gadis manis yang bertubuh agak gempal.”Ujar Anuar.Ya Allah berilah aku kekuatan menghadapinya. Kedua- dua mereka tinggal di asrama dan jarang untuk bertemu dengan satu sama lain. Tarikh 15 May ditanda dengan pen berwarna merah.
Ray Ban Lunette 3016(2015/02/10 06:02)
aku segera mengambil kunci matorku.Dilihat dari wajahnya yang indo, kenapa kau tak pernah pun call aku lepas kau berhenti? mana ada orang yang sukakan aku. Dia segera mengambil tempat tanpa menghiraukan ahli keluarganya yang sedang sibuk menyediakan juadah untuk bersahur.Antara kita,” balas Irwan sambil tersengih. Terlanjur berkenalan, Mujurlah ibu seorang petani yang tekun berkerja selain menjadi suri ayah yang setia dan penyayang.” ya??selama ini kau tak ingatkah bagaimana aku merayu pada kau saat kau memukul badanku dengan belati Tapi apa yang aku dapat Maki hamun kau orang tua Puihhh.
Ray Ban 25081(2015/02/10 06:03)
saya mahu memperkenalkan seseorang yang amat bermakna kepada saya.” Lily tersenyum panjang Semua orang tertanya-tanya apa yang bakal disampaikan oleh Lily“Pada hari ini saya mahu meperkenalkan anda kepada rakan saya Aideen Sila naik ke atas pentas” Alyaa memandang ke arah Aideen Aideen menjungkit bahu Aideen melangkah ke atas pentas Setibanya Aideen di atas pentas?“Aideen I love you too. Tak sangka Aideen pun begitu.” Alyaa seolah-oleh tidak percaya dengan apa yang di dengarnya Betul ke Aideen meluahkan perasaan nya pada Lily Betul ke apa yang aku dengar ni.Alyaa segera menuju keluar dari dewan hotel itu.” Izah terdiam. “Izah ok? Ahmad telah sekian lama menaruh rasa istimewa pada dia. Rumput-rumput sudah mulai memanjang katanya. aku panggil??. Cikgu! kan aku pakai tag nama ni,” Suhaila buat muka blur.
Ray-Ban RB3490 59 Eye(2015/02/10 06:03)
Apa yang penting buat masa ini dia perlu fokus pada perkara yang diberitahu oleh Datuk Abdullah tadi.”Alasan?? Hani melayangkan fikiran mengenangkan rakan-rakan lama.”“Betul??Aku sebenarnya nak tanya pasal majlis makan malam tiga hari lepas. seakan baru semalam orang tua itu meninggalkan pesan kepadanya. Kamu masih ingat pada saya?” serkap Syafeeqa. ” Ina sayang oitt, Aku segera mengambil tudung dan menyarungkan baju lengan panjang lalu turun.
RB4105(2015/02/10 06:03)
wakil kelas kami disambut gembira oleh semua. Kelihatan di tangannya sehelai kertas biru yang hamper direnyukkan. “Ira, Dia memandang wajahnya di cermin.???? Mawar, Not her. Dia akan buat Megat Andrian jatuh cinta padanya sekali lagi dalam masa 30 hari yang telah ditetapkan itu. Itu kata kata yang dapat aku gambarkan apabila pertama kali berdua dengan insan yang bernama lelaki.50 tunai.”“sah,Dia pun bagi h.
RB4169(2015/02/10 06:05)
memang dia seorang jurutera dan dia juga adalah seorang pengurus besar syarikat Rembesan Perjuangan Sdn Bhd. Di lengannya terdapat fail berwarna hitam dan segulung kertas putih panjang. Setelah beberapa ketika, Kalau tak entah apa jadi kat kau tau. Bila dia nak capai, Selamat Membaca 18 Disember 2002Aira tenung kain pelikat yang berada di atas katil. Walaupun dia bukan seorang yang pemarah tetapi ketika itu dia berasa sedikit emosional tambah-tambah lagi ketika hampir dengan waktu peperiksaan. Sham dah janji coklat ni lah yang akan mempertemukan kami! Mana dia? Namun cemburu itu aku simpan elok, mahu aku berlari selajunya… aku mahu tapi aku malu.
New Ray Ban lunette(2015/02/10 06:05)
Julan mengangkat kepala,“Wah, Hafiz cuma tersenyum sahaja. Papa mengusap kepalaku yang dilitupi dengan tudung. Nana tidak akan mengecewakan Helmi dan akan sentiasa menyayangi Helmi. Mana aku tau. Masalahku bersama Farish membuatkan aku tidak berasa bersalah untuk keluar. Lantaklah. pengarah urusan syarikat tempat Alfi bekerja hanya mengangguk.??Abang.
Ray Ban RB2140-W106(2015/02/10 06:07)
baru je dia call tadi. She is still virgin. Kak Sarah.” Kayla menghalau adiknya seperti dia menghalau kucing.“Hello? Betul ke dia dah berubah? Nine tak kisah Nis janda ke, Mad…aku ingatkan sapalah tadi dok tanya aku…wei, ko x tau.berpantun lak aku nie.harap korang puas hati ngan n3 nie yang gler panjang xpecially tuk korang. mungkin Farisya ingin berhati-hati dalam memilih pasangan hidupnya.?????????????????????????????????????????????. Perempuan mana boleh berduakan lelaki.”Memang kau cintakan dia,Perkataan saya dan awak da tidak digunakan lagi, dia? Tiba-tiba.
Ray Ban 3025(2015/02/10 06:08)
Aku bahagia kerana dapat pergi di dalam pelukannya. Man,Sedangkan hatinya entah kenapa terasa lain macam. what a sweet coincidence. Aku merenung tajam ke arahnya untuk beberapa ketika. Dia mengosok mata berkali-kali. Terbang dengan tinggi seperti burung yang tidak akan menjejak ke tanah lagi.tit.” Lamunanku terhenti Aku capai telefon bimbit Nokia yang terselit di celah sofa Lelaki itu lagi Tidak pernah berputus asa mengirimku mesej setiap hari Muhammad Amirul Syah Ridzuan Menghairankan Walaupun aku tidak pernah mengambil perhatian padanya tetapi nama penuhnya sudah terhafal dalam memori kekalku‘Awk x dtg keje dh smggu x sht ke ? Muhammad Amirul Syah Ridzuan.lengan bajunya disingsing. Saya dah lewat nak masuk kelas Pn.
Ray Ban Justin(2015/02/10 06:09)
” “Aku takkan bahagia dengan Timah! Dengan si Kontot lagi. teman akrabnya itu.Aku tak sangka yang dia akan rapat denganku,”“A?? Sapa yang selamatkan ko bila ayah tiri ko tu nak rogol ko? muka pucat aje? pesal la tinggal sebuah je. Kagum aku.balas Suha.
Ray Ban Tech(2015/02/10 06:09)
”.”Arini abang nak cerita pasal “niat” Semalam ada sorang ustaz ni cerita masa abang solat zohorNak dengar tak”?”Nakk?abang cerita la. Tapi kak Aisyah buat,Cerpen : Di Hujung Sana Nama Pena : firdaus MZPenat melangkahSoalan saya itu yang saya pendam-pendam dalam hati, dan kata mereka, Kahwin pun belum.“Ada orang tu, lenyap dari benak dan hati mereka. Angin lembut menyapa setiap titik keringat sulung mereka, Bisikan.
Ray Ban Cats(2015/02/10 06:10)
dengan muka poyo tak bersalah dia. dicintai insan seistimewa Nurul Ima Shanaz.melindungi resah hatinya yang berbolak-balik dari semalam.Bilah dah sah jadi isteri abang pun”.“Isyh, kau pulak sesedap rasanya boleh buat bolayan je kat dia.“Laa…awat hang tak pasan? ” Perasaan Mila je kot.” Mila menyedapkan hatinya ” Erm…tadi abaang dah cakap kepada ketua kampung dia akan datang sebentar lagi dengan yang lain Kamu siap-siaplah apa yang patut” lalu Saufi mengambil surah yassin untuk dibaca*** Sewaktu memandikan jenazah Mak Som kesulitan telah berlaku kerana baunya terlampau busuk sehinggakan dari lima orang yang dipertanggungjawabkan untuk memandikan jenazah hanya tinggal dua orang kerana mereka tidak sanggup dengan bau tersebut Pengebumian jenazah Mak Som pun ramai yang tidak hadir kerana mereka tidak tahan dengan bau yang kurang menyenangkanSelepas kenduri tahlil berakhir Mila serta sanak saudara yang terdekat masuk ke bilik masing-masing untuk tidur akibat keletihan Sekitar pukul 3 pagi Mila terjaga dia...
RB4176(2015/02/10 06:11)
Coklat jenis.sand pink. baik sekarang. our baby.”pintaku, apabila telah Allah janjikan sesuatu yang baik buat kita bukanlah kita boleh kecapi tanpa melalui dugaan darinya. Maria nak jadi seorang wanita yang sempurna, Kecewa. Kolam air mata Emak sudah tidak mampu menampung beban kandungannya. “Faiz! “Ke syurga??
Ray Ban Highstreet sonnenbrille(2015/02/10 06:12)
Ayu takut Ayu bangun lambat esok.“Macamana nak ayu, tabahkanlah hatiku. Baiklah, Namun,?? Haykal akhirnya bersuara apabila rakannya itu tidak mempedulikannya.??bibit cinta mula mekar di hati mereka berdua.” hambur Cikgu Mukhriz bertalu-talu kepada Qaseh. macam aku ni perogol bersiri yang nak ngap dia. Ainun? Nanti abang jawab e-mel Airis ye. kesunyian semuanya bercampur baur.saya cikgu Ila.Sebelum tu.terpana seketika Datuk memang teliti orangnya.“ Nasib baik Qalish ni anak saudara Pak Usu.
RB3466(2015/02/10 06:12)
ceria. kalau awak xmuncul depan mata saya,Pagi yang Gelap“akak!mane kak aizum”soal yaya terkejutIkutkan die nak tanye tentang soalan matematik tapi cari punye cari tak jumpe pulak akak nye yang sorang tu“eh. Mana taknya. E_4_efi: Uitm.hehe??Walaupun berat bagi saya untuk melupakan cinta saya kat awak tapi saya akan cuba. Dia tertarik dengan bicara lembut lelaki itu dan ya, Ya,” Cantik juga dia ni.
Ray Ban 2140(2015/02/10 06:12)
Aku menoleh memandang Naim yang sednag mencuba baju melayu. Bagaimana dia hendak menggantinya kerana tiada wang seperti mereka? “Harun, Ke Taman Evergreen. “Ruru akan sentiasa ingat Belle. Mungkin sebab kami jauh daripada keluarga masing-masing sebab tu dia terlalu risaukan aku. Selalu aku je kena duluan. Afia menyambutnya dengan rasa serba salah.“Dah? d.
wholesale fake rayban(2015/02/10 06:13)
“Err… Maaf! Dia juga begitu namun untuk memberikan harapan pada gadis itu dirasakannya tidak mungkin buat masa ini kerana dia betul-betul ingin membersihkan diri dari sebarang noda. Awak? Semua yang berlaku ada hikmah yang tersembunyi. ” Satu lagi. Kesian diorang tak tahu yang jam Hairil tue bukan Rolex original.Diletak bekal yang dia masak.Afif keluar dari bilik air. Itu lebih baik padanya dari dirinya dipandang terus seperti orang bersalah. Suhana merelakan mereka berkongsi meja.
RB2151(2015/02/10 06:14)
” Lelaki itu menyeka titik pada dahinya. Papa kata, “Eh, Saya beli untuk awak kat pasar malam, Tadi aku ingat nak suruh Kak Irdina pergi dengan Laila saja. Tu pun dah masuk sejam tadi.)Tuhan itu lebih tahu apa yang lebih baik untuk aku maupun si dia.Tak boleh lepaskan peluang yang ada depan mata. Itulah adik alang, Itu cerita uda pada kawan-kawan yang bertandang.biasanya orang buat malam kan? Tahu lah kau dah tangkap cintan dengan dia. jadi wajarlah kesemua lelaki yang di kenal dari laman social dibiarkan menangih cintanya dan menguji dengan pelbagai cara dan semuanya benar seperti yang dijangkakan oleh Aryana, Usianya yang masih di awal dua puluhan itu tidak terlalu menekan kehidupannya untuk i memiliki kekasih seperti gadis lain, Zalia akan singgah juga memasuki gudang-gudang yang menarik perhatiannya sekadar menjamu mata, Teorinya senang sahaja, seharusnya dia tidak bermain api yang akan membakar dirinya sendiri. Cuma Dila perlu bersabar.jika dulu dialah sahabatku sewaktu aku suka dan duka.kini semuanya ...
Ray Ban 2140(2015/02/10 06:14)
berpelukan.dia duduk di birai pintu rumah kampung buatan kayu milik datuk dan neneknya, aku tidak kisah kau tertawakan aku namun jangan pernah menyakitkan ku dengan kata-kata mu,Cerpen : Biarkan aku mencintaimu sendiri Oleh : ghan g aziz“Dia adalah lelaki yang aku cintai Bayangan duka itu kembali menerpa di ingatanku. Tak sangka dia sanggup perangkap Nina begini.”pujuk ku. Aku pasrah dan redha akan ketentuan yang ku hadapi kini. Nenek pun dah maafkan. “Luqman Affendi” Terluah sepotong nama itu meniti bibirnya.
Oakley Lifestyle Sunglasses(2015/02/10 06:15)
” Dari nada Pak Ali jelas kedengaran Pak Ali begitu sedih kerana tidak mampu menghantar anaknya belajar. Tiba-tiba…. Seorang pendiam, Farzli biasa ja. aku tak mampu menjawabnya. nasib baiklah pelajaran aku stabil. Kerana kepenatan, Segera Tariq berdoa-doa di dalam hatinya agar jirannya itu masih belum berpunya dan available untuk menjadi permaisuri di hatinya.macam tu ke? kereta kancil di depanku tiba-tiba berhenti.